Mä alan herätä lääkekoomasta. Arvatkaa vaan, ettei kauheesti tee mieli taas sunnuntai iltana pistää, jos kestää kaamea olo seuraavallakin kerralla melkein koko viikon :-( Mulla vaihdettiin yksi reumalääke pistettäväksi. Se on syöpälääke, mutta menee mulla huomattavasti pienemmällä annoksella tähän reumaan. Kaikki mukavat sivuvakutukset siinä tosin tuntuu olevan...kauhea väsymys...siis aivan hirvittävä horros! Oksettaa ja pyörryttää eikä pysty tekemään mitään. Näytänkin ihan syöpäpotilaalle. Kaikessa pahassa toki löytyy aina jotain hyvääkin. Tänä aamuna pääsin kävelemään vessaan! Joooo-o, kuulostaa ehkä normi ihmisestä oudolle, mutta mulle se oli iso asia. Normaalisti mä laahaan itseni vessaan itku silmässä aamuisin. Koska blogin nimessä on vuodatus niin pitihän sekin osuus tähän saada ;-)

Jatkakaamme iloisilla asioilla :-D Oltiin siis viime sunnuntaina Ecan kanssa isänpäivä TOKOssa Kangasniemellä. Alustavat treenit olivat hyvin hillityt ja lyhyet. Meni melkein niin kuin faceen kirjoitinkin; treenaa Rölllillä ja kisaa Ecalla ;-) Eca on opettanut mulle niiiiiiiiiiiin paljon! Täytyy oikeasti paneutua siihen kuinka monta toistoa saa tehdä ja kuinka saa koiran palkattua kehässä. Tässä siis meidän suoritus, joka käytiin vihlovan kylmässä marraskuun kelissä ulkokentällä. Vika osiossa tuli jäistä vettä taivaan täydeltä ja pisteetkin oli sitä rataa :-)

* Paikalla istu; oli liikuttanu etutassuja 9

* Paikalla makuu; ei mainittavaa 10

* Seuruu; Maurin mielestä oli juoksussa liian kaukana. Mun makuun pysyi innokkaana mukana ja se on Ecalle paljon! 8

* Z; Maa-istu-seiso. Muistin kävellä rauhassa ja Eca teki niin upeesti! 10

* Luoksetulo; ilmoittautumispisteeseen tuli just ihana valkoinen issikkatyttö eikä Eca saanut silmiään siitä irti. Jouduin siis kutsumaan 2 kertaa ja Eca oli aivan ulalla tehdessään liikettä. Pyssäs joo, mutta vauhti oli kaaameeee! Vasta vikalla siirtymisellä sen päässä syttyi lamppu. 5

* Ruutu; hieno merkki, upea ruutuun meno ja sika hieno sivulletulo. Äijän perhana haisteli ruudussa! 9

* Ohjattu; ollaan nyt siis vika kerran kehässä ja jäistä...hhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....vettä sataa niskaan. Hieno merkki. Lähti oikealle kapulalle, mutta muutti suuntaa viime hetkellä. Mä stoppasin ja Eca teki Röllit eli seisoi keskikapula jalkojen välissä ja ohjautui siitä oikealle kapulalle! Ja mikä vauhti takas!!!!! 8

* Metallihyppy; jäistä vettä valuva kapula.......ja hirvee vauhti!!!!! 10

* Tunnari; Mä olin jo kääntyneenä ja liikkuri vei kapuloita kun jumparit päättivät mennä kehän poikki! Onnex ei haitannu ;-) Hieno nenätyö ja palautus! 10

* Kaket; tässä vaiheessa Eca jo tärisi kylmästä ja ajattelin ettei kykene, mutta toisin kävi. Ihan sairaan hienot kaket!!!! 10

Yhteensä 281 pistettä, KP ja 1./4 sija! SUPERMIES!!!!!! :-D Tuomari: Mauri Pehkonen

 

metalli2-normal.jpg