Pitäähän se tehdä välillä eläinkokeita ja tänään oli vuorossa pikku Ecan eka koitos KK99 kentällä. Vitsit mua jännitti enemmän ku ikinä..hih eix oo hassua?!? Eca pikkase ihmetteli mua, mutta toimi ihmeen kivasti. Täähän oli sellanen luokka, että sai palkkailla. Mä halusin Ecalle sellasen mukavan alotuksen, joten siksi tällainen aloitus.

* Luoksepäästävyys ja Ecahan on 10

* paikalla olo; maahan hyvin, rauhallinen makuu ja kivasti takas sivulle 10

* Seuraaminen kytkettynä; lopussa pientä ihmettelyä, mutta kiva paikka koko ajan 9,5

* Maahan liikkeestä oli hieno 10

* Luoksetulo kovaa suoraan sivulle 10

* Seiso liikkeestä; täähän oli nyt eka kerta kun tein tän liikkeenä ja hyvin onnistui 10

* Hyppy oli aivan loistava 10

* Kokonaisvaikutelma; tykkäs kuulema mun tavasta palkata 10

Saatiin 159/ 160 pojoa, 1./13 sija. Olen tyytyväinen! Tää oli meijän eka kerta kun tehtiin näin koemaisesti ja kyllähän tosta taitaa tulla muutakin kuin näyttelykoira