Olin tänään ensin Terhin kanssa MAH:n kentällä. Terhi teki agia ja mä otin Ecan syömään verilettuja kun keinut yms rämisi. Vitsi, et pikku jätkä on reipas. Paikalle tuli sitten muitakin treenaajia ja mä pääsin ottamaa Ecan kanssa kontakti treenejä. Eca on niin mahtava, se vaan tuijotti mua eikä välittäny muista mitään. Vasta kun mä näytin, että vieressä seisoo pari ihmistä lastenrattaitten kanssa niin sitten poika meni tervehtimään tunnestusti häntä vispaten niin kovasti, että koko kroppa vääntyili...erittäin luoksepäästävä! Ecassa on jotain kultsu verta lurahtanu joukkoon, koska se rakastaa ihmisiä ihan yli kaiken Cool

Rölli sai juosta patukan kanssa ympäri kenttää ja sitten väännettiin vähän seuraamista, joka on hianoo! Rölli sai tehdä myös ohjatun molempiin suuntiin ja upeasti poika handlas sen. Tehtiin myös kaket ja poitsu on niin pätevä peruuttaessaan oman mittansa Silmänisku

Hula teki myös ohjatun molempiin suuntiin pätevästi ja kakeissa seiso-istu oli ainut missä tuli eteenpäin! WAU! Hula revitteli patukalla lopuksi.

Kävin välillä isin kanssa syömässä ja kaupassa...ja sitten taas reenaa..

Mentiin Tiinan kanssa kassun kentälle. Aivan mahtava ilma, siis kuuma melkein! Katottiin ensin Zaran liikkeitä ja kyllä pitää sanoa, että tämä on hoffi hyvä!! Cool

Röllin kanssa tehtiin ensin paikalla olot...ei ihan hirmu hyvä idea kaivaa koira suoraan autosta ihanan merkkarihoffi nartun viereen... Rölli oli todella levoton. Pitänee opettaa se pää maassa makaaminen sille. Istuminen oli sitten jo parempi. Etujalat on alkanu pysyä tosi hyvin paikoillaan!

Tehtiin sitten ruutu...kun ensin sain merkin onnistumaan. Mikä ihme tässä merkissä nyt oikein mättää? Voi kääks! Pitänee ensin helpottaa merkkiä, että saan sen kuntoon ja sit alkaa tehdä tosi vaikeita ja erikoisia. Nyttenkin Rölliä häiritsi este mikä oli matkalla ja merkki meni ihan pyllylleen! Ruutu oli ihan super kun päästiin sekin sitten tekemään jossain vaiheessa! Kieli ulkona

Idarissa Rölli oli mun mielestä rauhallinen ja Tiina sanoi, että se näytti levottomalta..kääk! Seisominen oli ollu tosi napakka, mutta mun käännöksen jälkeen oli ottanu muutaman asekeleen...höh! Istuminen napakka jalka avulla...hih! Kääntyi etutassuilla pikkasen mua kohti. Maahanmeno napakka, mutta seuraaminen oli vino joten asento vino. Mä olin kuitenkin tosi tyytyväinen! Rölli edistyy...

Otettiin nyt se ohjattukin liikkurin kanssa....jahah, sekös se taas olikin? Oon tehny TAAS kerran itse ja sen takia ohjattu on onnistunu niin perhana hyvin. Kirjoittaessani tätä tajusin sen vasta...kökkölis köö! Merkki oli hieno, kun matto oli siellä. Tehtiin oikeaa. Eka Rölli ennätti napata keskimmäisen. Sitten se meni taas keksimmäistä kohti, mutta nyt älysin huutaa "stop", Rölli stoppas ja palkkasin heti naksulla, JES hyvä MINÄ!!!! Vika kerta Rölli kaarsi keskimmäistä kohti, mutta kaarsikin uudelleen ilman lisäohjausta sinne minne pitikin ja siitä hirmu palkka! JES!

Rölli juoksi sitten vielä frisbeen perässä Hymy

Eca teki muuten ekana kehää rakentaessa ruudun joka suunnasta. Vitsit kuin on mieletöntä kun pentu joka päivä tajuaa enemmän ja oppii aina vaan nopeammin! WAU ECA riiviö, olet mahtava! Kieli ulkona

 

1240516162_img-d41d8cd98f00b204e9800998e