Meitä oli paikalla oikein kunnon revohka...mä, Annika, Maaret, Mia, Merja, Susanna, Kirsi, Outi ja tietysti Pekka auttamassa ;o) Kiitos Pekalle suuresta avusta :o))

Tehtiin kisamaisesti vuorotellen ensin ylemmät luokat ja sitten mä käskytin kaikki ALOn koirakot.
Hulan kanssa EVL ruudusta poikki.
* Paikalla olot muuten hyvin, mutta Hula meni ensin Mian käskystä maahan
* Seuraaminen hyvää, vasemmalle käännökset parantuneet paljon!
* Idiootissa kaikki asennot napakasti, mutta mä ite ryssin istumisen ihan hassusti...niiasin kunnolla. Hula ois istunu muutenkin...
* Luoksetulo hyvällä vauhdilla, stoppi ei ihan kamalan napakka, mutta kelpasi mulle! Maahan upeasti!!!!
* Ruudun merkille huonosti, jäi tötsän eteen. Ruutuun kaarella..näytti jo jossai vaiheessa, että menee luoksetulo tötsälle, mutta haki upeasti ruudun. Loppuliike hieno :o)
* Ohjattu oikealle tummilla kapuloilla ja aivan sairaan makeesti :o)))
* Metallihypyssä haukahti ja varasti. Nouto oli upea ;o)
* Tunnari upeasti ja nyt korjasi sivulle itse hienosti .
* Kakeissa oli kuulema tullu seiso-istu vanhalla tyylillä. Eteni 10cm. Äsh! Mun pitää nähtävästi tehdä ennen kisakehään menoa tekniikka reeniä.
Kokonaisuudessaan olin tooodella tyytyväinen Hulan suoritukseen, koska se kävi niiin taivahan kovilla kierroksilla! mamman sykky ja makka oli paras palkka lopuksi ;o)

Rölli pääsi lopuksi tekemään paikalla makuun, seuraamisen, kaket ja luoksetulon. Jaa, että Hula kävi kierroksilla? Mitäköhän nää sitten Röllillä oli? Valonnopeudella sinkoilua paikasta A paikkaan B ;o)))

1863614.jpg