Kävin tänään Pekan ja Niinan kanssa tossa kentällä.

Pekka otti Röllin kanssa avon
* Seuraamisessa pientä katsekontaktin puutosta alussa, mutta loppua kohden parani :o)
* Jäävissä seisominen onnistuu tosi upeasti. Maahan menossa Pekalla ja Röllillä vielä hakemista käskysanassa. Leikillä opetusta molemmille.
* Luoksetulo eka lyhyeltä matkalta ja sitten koko matkalta takapalkalla. WOI WAU mitkä pysähdykset! :o)
* Kaukot meni hienosti muuten, mutta toisella kerralla Röllin kyynärärt jäi pikkasen ilmaan.
* Nouto otettiin sillai helposti, että Pekka peruutti hiukkasen, et sai Röllin eteen ja kapulan käteen. Hienosti!
* Hyppy meni aivan upeasti!!!
* Paikallaolo tehtiinkin vaikeamman kautta, koska Picolla oli juoksu. Kyllä Rölli pikkasen haisteli, mutta pysyi upeasti :o) Hieno jätkä!

Hulakin sai tehdä jotain...Niina seurautti Hulaa pitkän pätkän. Mä tein Sitten luosketulon pysäytyksillä ja vapautus maasta takapalkalle. Toimii ;o)

Nyt mä oon aika naatti ja vetäny palautusjuomaa ku lihaksiin koskee aivan sairaasti.. Mun paraneminen on edistyny kyllä pikavauhtia. Äiti se just tossa sano, että kirjota ylös millon oot päässy tekemään mitäkin ni voit sitten jälkikäteen katella... No, tännehän mä tunnun nyt sitten kirjottelevan..hih!
Polvi taipuu jo pikkasen yli 90 astetta ja pystyn helposti kävelemään vain yhdellä kepukalla lyhyitä matkoja, jopa ulkona. Siis, jos suoraan sanotaan niin en mä jaksa sisällä sitä toista keppiä käyttää ku yöllä veskiin noustessa. Se tuppaa aina unehtumaan johonkin ;o)

344891.jpg