Ai miten niin superpainajainen luoksetulo ruutu yhdistelmä kävi ahdistamaan kisojen jälkeen? Ai niin ja se pieni punainen merkki...

Mä oon ollu laiska kirjottelija, mutta oon Hulan kanssa käyny kolmena päivänä peräkkäin tekemässä oikeastaan vain luoksetulo ruutua. Mikä siinä oikein on? Kieltämättä mä oon tehny sen vaikeaksi keltaisilla luoksetulo merkeillä. Eli homma menee näin.... Luoksetulon alussa olen laittavinaan takapalkan tai sanon vain taka ja jätän Hulan. Teen kokonaisen luoksetulon, joka on muuten onnistunut aivan superisti ;o) Vauhtia on paljon ja pysähdykset on tarkkoja ja napakoita...nyt kun en siihen kiinnitä huomiota niin se onnistuu joka kerta... hmm. parempi tietty näin ;o) Olen palkannut Hulan sitten sivulta. Siitä käännytään vain 90 astetta ja suoraan pienelle punaiselle merkille (alkaa jo onnistua joka kerta ;o)) ja sitten kohti ruutua. Arvatkaa vaan mitä pikku akka tekee? Sen saman minkä kokeissakin eli lähtee ensin niitä upean keltaisia luoksetulo merkkejä kohti. Ensi ajattelin olla vain hiljaa ja antaa Hulan korjata itse, mutta kun se alkoi tehdä tätä joka kerta niin ölähdin "ÖP!!" ja Hula muuttikin samantien suuntaa ruutuun?!?!?! WTF? Siis se tietää mihin pitäs mennä, mutta käy tarkistamassa kuitenkin oisinko jättäny takapalkan!!! Nyt siis tiukka linja! Hula ei ekan kerran jälkeen yrittänykkään mennä keltaislle tötsille. Nyt alan vaikeuttaa harjoitusta tuomalla luoksetulo tötsät lähemmäs ruutua.

Eilen oli Pekka mua auttelemassa ja otettiin myös ohjattu, joka meni vauhdilla upeasti ;o)
Tunnareilla Hula vouhotti...se tarkasti kapulat varmaan viiteen kertaan ennen kuin malttoi alkaa haistella.
Kaukot 20 metristä todella upeasti!! HUH tää alkaa luistaa oikeasti! :o)
Hulalla oli virtaa ehkä hiukan liikaakin, mutta se tuntuu silti tosi mukavalta :oD

Röllin jalka paranee vauhdilla...ja vauhtia pojalta ei puutu ;o)))

1636374.jpg
kuva Angelica Leiman