Kävin tsekkaamassa heilujen kentän ja totesin sen olevan liukas kuin luistinrata...äh!

 

Menin ennen koulutuksia Hulan ja Röllin kanssa tarjoustalon p-halliin.

Hulan kanssa tehtiin tosi paljon seuraamista. Pitkiä suoria pätkiä käännös johonkin suuntaan seis ja peruutus askeleita. Wau, täähän alkaa toimia! Nyt pitää toivoa, että opit toimivat myös kokeissa! Viaton

Pallo luoksetuloa. No niin tääkin alkaa toimia. Hula tulee kovaa ja stoppaa hienosti ja sitten pallo lentää. Maahan meno venyy vielä pallolla!

Rölli pääsi harjoittelemaan häiriössä kontaktin pitoa ja peruutus askeleita. Mun onneksi tarjoustalossa kävi trafiikka. Mentiin ihan ovien luo selin ja ovet aukesivat, sulkeutuivat ja ihmisiä kummasteli kärryineen ja ilman. Rölli handlas tilanteen sairaan upeasti. Oisko kontakti tippunu muutaman kerran kun joku tuli nenän eteen voivottelemaan, että: "kylläpä se katsoo sinua niin ihanasti" Silmänisku Tehtiin myös peruutus askeleita ovista sisään ja ulos...se oli jo pikku ukolle vaikeampi, piti tsekata ettei ovet tule päälle. Lopulta Rölli luotti siihen, että mä katson ettei kukaan iske sitä päin. Wautsi mikä jäbä!

Kakeja tehtiin ensin niin, että mä seisoin ovi aukossa missä kulkee ihmisiä, joka onnistuikin upeasti. Ainut, että muutamaa ihmistä piti hätistellä meidän välistä pois Kieli ulkona

vaikeampi osuus oli, että Rölli oli melkein oviaukossa ja mä kauempana. Tässä huomas kuinka se ei pystynyt keskittymään ihan täysillä vielä. tein muutaman helpon, että saatiin vain onnistumisia ja vapaa takapalkalle. Hieno poika!

Luoksetuloa takapalkalla, koska autoja niin paljon etten uskaltanu heittää sille palloa. WAU! Ei voi muuta sanoa. Rölli kuunteli ja teki ihan mielettömät stopin ja maahanmenon vaikka ihmisiä meni meidän välistä yms.

Mä oon niin tyytyväinen mun koiriin. Hula ja Rölli ootte kerrassaan upeita!!!