Ja eiku reenaamaan ;o) Nyt oli tilaa kun meitä ei ollu toko puolella muita ku mä ja yx hoffi ihminen...

Hulan kanssa ruutu,luoksetulo,seuraaminen,idiootti,kaukot,ohjattu
* Ruutua vasempaan tein moneen eri otteeseen. Vahvistin ensin merkkiä paljon ja sitten vein ruutuun palloa ja lähetin Hulaa eri etäisyyksiltä. Se oli ensin, että häh...mihin pitää mennä, mutta sitten viimeisillä kerroilla sillä oli sellanen ilme, että jippii mä tiedän mamma mihin pitää suunnistaa! Mä tietty ylpeänä :o)
* Seuraamisessa joka askellajia, pysähdyksiä juoksusta, askeleita ja kaikkea vaikean kivaa ;o)
* Idiootti ilman tötsiä, kulmat tarkasti ja jäi taas hienosti kaikki liikkeet. Palkkasin vielä naksulla.
* Luoksetulossa otin yhden kokonaisen, muutaman seiso ja yhden maahan. Hyvä vauhti!
* Kaukot otin taas esteen takaa, Hula teki nätit vaihdot
* Ohjattu vasempaan. Vahvistin ensin merkkiä ja siitä ensin muutama haku vahvistaen ja yksi liike kokonaisena. Kehuin tosi paljon ku Hula meni hienosti merkille, mutten enää menny käpistelemään vaan seisoin lähetyspisteessä ja siitä "hae" ja Hula teki upean Banaanin ja haki kapulan :o)))))))
Vitsi, että oon onnellinen, että mulla on tollanen koira! Se oli tänään kotona mamman pikku sylikoira ja istua nakotti sylissä hievahtamatta mihinkään...sitten mennään reeni paikallle ja se puhkeaa kukkaan!

Röllin kanssa seuraamista, luoksetulo,kaukot,nouto,jäävät
* Rölli selvästi nuori uros, jota vähän tänään väsytti. Se ensinnäkin kiukutteli koko ajan sillä aikaa ku Hulan kanssa tehtiin. Normaalisti se on hiljaa ja odottaa. Noh, sitten alettiin tehdä ni jäbä pisti ensin ihan ranttaliksi...kaahotti omiaan.
* Seuraamisessa otin ensin askeleita. Sitten tehtiin paljon käännöksiä käynnissä ja juoksussa. Palkkasin naksulla vähän joka välissä sillä seurauksella, että se tiivisti tosi tiukkaan jalkaa vasten :o)
* Luoksetulo...aaarrgh. Välillä onnistuu välillä ei..tämä kaipaa oikeasti reenausta pallon kanssa.
* Kaukot meni upeasti. Rölli oli niin suorassa linjassa ettei olisi enempää voinu olla!
* Jäävissä meni hienosti maahan, mutta seisominen taas tökki. Sitä sitten hangattiin muutamaan kertaan.
* Nouto tehtiin muutamaan kertaan. Rölli hakee kapulan jo hienosti, mutta ei tuo sitä tohon sivulle vielä. Olen kuitenkin sekä itteeni että Rölliin ältsin tyytyväinen. Edistystä tapahtuu joka päivä. Nyt tässä onkin muutama vapaa päivä ennen kisoja. Mä meen lekurille, joka päättää mun polvien kohtalosta..kääk! Mä en kyllä anna leikata ennen SM kisoja!!!
360870.jpg