En oo millään jaksanu kirjottaa kaikkia meidän treenejä tänne. Oon tehny edelleen sitä kotiraitti reeniä pari kertaa päivässä. Eca tuntuu tosi kivalle. Ruutu on varmaan ainoa mikä jännittää. Eca kun on samanlainen ku Hula sillon alussa. Pienikin epäröinti ja se pyssää kysymään, että aaapua mihis mä olinkaa menossa. Muut liikkeet tuntuu kivalle. Liian vähän mä oon tehny käskytyksellä, mutta toivon mukaanEca ei edelleenkään ota liikkurin käskyjä todesta

Rölli ei vaan pysy hanskassa tai siis tuntuu ihan sille, että kohta lennetään molemmat ja kovaa johonkin suuntaan. Ohjattu on ihan rikki! Voi pökelö! Kiva just ennen koetta... Nyt pitää vaan toivoa, että onnetar antaa meille oikean, joka super paljon helpompi kuin vasen. Ääntä tulee, että saattaahan olla potku persauksille kehästä ulos sen takia. Mä en varmaan ikinä saa Rölliä TVA:ksi ton ääntelyn takia

Positiivista kun aina haetaan niin selkäkivut on helpottanu tosi hyvin!!