ennen kisaa. Olin raviskalla kouluttamassa ja treenasin samalla kaikki. Hulan kanssa onnistui kivasti ja nyt toivotaankin, että huomenna onnistuu samalla lailla. Pitää vaan ottaa rennosti ja luottaa Hulaan

Rölli teki ruudun; merkki on kerta kaikkisen upea! Rölli oikeesti juoksee eteen ennekuin mä sen stoppaan ja stoppi on napakka. Ruutuun miljoonaa ja oikein napakka stoppi. Luoksetulossa kovaa ja kunnon stoppi. Päästin siitä suoraan takapalkalle. Idari on todella hyvä...ainaki mun mielestä Rölli kuuntelee kunnolla käskyt, tekee napakat stopit ja seuraamaan lähdöt käskystä, ei yhtään ennakointia. Tunnarin olin vieny jo etukäteen ja kapulat oli maassa valmiina, Rölli etsi vauhdilla ja toi heti oman kun löysi. Kaket on tän koiran bravuuri! Sillon kun Rölli kuuntelee ja keskittyy niin se on upeaa katsottavaa...aah!

Eca teki ruutua namikipolle 25m ja kovaa eli mitteli tyyliin. Lisäksi Eca jää odottamaan ruutuun mua, WAU! Luoksetuloa rätille kovaa, hauskan näköistä! Eca teki paikalla makuun sillä aikaa kun laittelin tunnarijuttuja. Pikku mies pötkötteli rauhassa sfinksi asennossa, ihana! Tunnarissa Eca haisteli ja toi heti oman kun löysi, siis aivan mieletön pikku mies!!!!

Huomiselle saa pitää peukkuja...siis eniten sille, että mä otan rauhassa ja keskityn, sillon Hulakin tekee kunnolla töitä..