.....mikäs tässä nyt oikein mättää?
Kävin eilen lääkärissä ja sain uuden antibiootti kuurin, tällä kertaa hevoskuuri poskiontelotulehdukseen. Siis tää flunssa on jatkunu nyt vaivaiset 6 viikkoa. Sit kun mä oon tällanen huiskentelija enkä malta levätä ni eihän se mene tän kuntoisella ihmisellä pois :o((( Mulla siirtyi nyt myös tiputus, koska en ole kunnossa. Nivelet aivan sika kipeät ja kipeytyy koko ajan kun ei saa lääkettä.

Mä en pääse reenaamaan nyt ollenkaan kun autokin meni hajoamaan. Ehkä joku yrittää mulle sanoa, että rauhoitu nyt pikkaseksi aikaa! ;o) Eskosta vuotaa bensatankki, joten voi olla mun rakkaalla vanhalla biilillä enää vähän elinaikaa. Just kun olisin saanu sen ens vuonna museorekisteriin ;o)))

Noh, mä istun tietokoneella ja teen pikku juttuja sohvalta koirien kanssa :o)

1847208.jpg