JES! Mä kirjottelen tällai ihan lyhyesti tänään...huomenna sitten lisää :o) Tulin vasta äsken ovesta sisään ja samantien koneelle ;o)

Meillä oli pirun hyvä joukkue henki ja aivan sairaan mukava porukka. Ajo matka, joka kesti noin 10,5h Ouluun sujui nopsaan kun kolme kalkattajaa istui samassa autossa ;o) minä, Kata ja Katja siis. Me nukuttiin Katjan kanssa Hula ja Ruska seuranamme samassa huoneessa.

Kisaan siis...haluatte varmaan jo kuulla miten meni? Mitteli joukkue oli 10./46 sijalla!!!
Alokasluokan koirakot suoriutuivat hienosti. Katja ja Ruska saivat 180,33 pistettä ja TK1, UPEETA! :o) Juulia ja Pihka saivat ekan 1-tuloksen 160 pistettä, hienoa :o). Ida ja Max jäivät harmillisesti pikkaisen vajaa 1-tuloksesta 157 pistettä.
Hulan ja mun lauantain suoritus onnistui aivan superhyper hienosti! Saatiin 284,5 pistettä ja oltiin 8./82 sijalla. Kata ja Paavo saivat 278 pistettä ja 15./82 sija. Eli päästiin molemmat sunnuntaille kisaamaan Suomen Mestaruudesta!

Kaksi kisapäivää peräkkäin on mulle ja Hulalle outo juttu. Me oltiin molemmat hiukka ulkona... mä en vaan kyenny kokoamaan itseäni ja Hula ei selvästikään keskittynyt kunnolla. Saatiin silti jokaisesta liikkeestä pisteitä vaikka lopullinen saldo jäikin alle tulos rajan eli 191 pistettä. Mä olen silti aivan siiika tyytyväinen :o))) Meidän lopulline yhteen laskettujen pisteiden mukainen sijoitus oli 19.! Hula on siis Suomen 19. tottelevaisin koira ;o) Kata ja Paavo tekivät tasaista työtä molempina päivinä ja  sijoitus 12.!

1351476.jpg