Siis ei vaan onnistu! angry me puhutaan tällä hetkellä Ecan kanssa aivan eri kieltä. Treenit on menneet aivan pyllylleen. heti kun tehdään MAH:lla ei mitään hätää, mutta kun ollaan muualla pikkumies päättää katsoa parhaaksi olla tekemättä mitään. Eikä tässä auta se, että mä hiillyn aivan liian helposti ja Eca päättää poistua paikalta. Lyhyestä virsi kaunis. Meidän yhteistyö....niiin siis....sitä ei tällä hetkellä ole no Meillä olis lauantaina koe Vrakaudessa ja mä mietin tällä hetkellä pitkään ja hartaasti lähdenkö Ecalla. Mietin, et menenkö vaan asennetta kasvattamaan vai vaihdanko koiraa...

Nyt te siellä mietitte, et kuin huonosti oikeasti asiat on. Siis oikeesti niin huonosti, et Eca lähtee karkuun huomatessaan tehneensä väärin. Mulla on itku silmässä eikä homma vaan toimi frown

Me lepäillään nää kaksi päivää ja tehdään tässä sisällä jotain tosi helppoa, et pääsen palkkaamaan. La aamuna sit mietin mitä teen....

Tältä meidän treenit on nyt tuntuneet....

Mäpä jatkankin tätä juttua. Kävin lukemassa vanhoja treenejä ja sieltäpä paljastuikin juttuja! Siis meillähän on ollu nää saamarin samat ongelmat jo vaikka kuin pitkään, mutta nyt ne pulpahtaa oikein kunnolla esiin.
Tässä ois taas paikka mennä tuijottamaan itseään peiliin! Oi miksi, miksi en ole puuttunut näihin ongelmiin jo alussa? Olis ollu pikkasen helpompi kuin nyt!
Mäs selvitän!

* Seuruussa E hyppii kättä vasten varsinkin käännöksissä ja askeleissa ja jää suorilla. Olenko puuttunut noihin? No EN! Oon vaan ihmetellyt miksi se hyppii. Nyt huomasin tuossa yksi päivä, et E pomppii namille ja sit toinen oli se Satsun juttu eli kävelen kulmiin liian rivakasti. Kulmat parani huomattavasti kun himmasin kunnolla!

* Z kun tulee seuruun jälkeen niin E on niin taitava, että tietää kyllä mitä tehdään kun liikkuri sanoo käsky. Se on jo tuolla aikojen alussa eli ALOssa, AVOssa ja VOIssa jääny liikkeestä jäävissä jo ennen kun tulee edes lo käsky!!! Ja olenko puuttunut ongelmaan? No EN! Nyt sitten on kolmin kertainen ongelma kun Z on kolme asentoa. Nyt ollaan muutamaan otteeseen palkattu vaan ja ainoastaan seuraamisesta Z Satsun ohjeen mukaan. En uskalla sanoa mitään!!!

* Luoksetulossa E ei mene ekalla maahan. Tämäkin ongelma on ollut jo pitkään aina kun tehdään palkattomia treenejä. Juu, EN ole puuttunut...ggggrrrrrrr! Toinen ongelma on ennakointi stopeista mua kohti. Mä en ole ottanut sitä kovin vakavana ongelmana koiralla, joka ei meinaa liikkua. Kun olen antanut sen varastella siellä täällä niin voitte kuvitella mitä E tekee treeneissä ja kokeessa. No, varastelee vähän kaikkialla. Muutamia alku maatemenoja superpalkalla ollaan tehty ja myös palkkausta siitä, että E odotttaa mun käskyä. Nyt onkin sitten stoppejen palkkaus unohtunu kokonaan. ÄÄäääääH!

* Ruudussa on ollu merkki se isoin ongelma. Mä tiedän, että olen vain vahvistellu sitä aivan liian vähän! Ruutuun meno alustalle on ollut ihan ok vaikka välillä tai siis aika usein askellaji on kilpikonnamainen. Ruudussa seisominen on se isoin ongelma. Jos E mielestä se on ruudussa se pamauttaa samantien maate. Tätä oon yrittänyt ratkoa sillä, että E saa paljon palkkaa vain seisomisesta ruudussa.

* Ohjatun merkki on ollu ihan jees, mutta nyt siinäkin on sitten ilmennyt ongelmia. E menee häntä irti rullalta ja kauhealla kaarella. Sitten se saattaa lähteä siitä jopa aivan itsekseen kapulalle. Yleensä kyllä sinne minne pitikin mennä.... Nyt palkkaa siitä, että se vaan seisoo siellä. Suunnat on olleet kivat, mutta tällä vk on kadonnut oikea jonnekin. Suurin juttu mikä tässä mättää on se, ettei E ole tarpeeksi suurta motivaatiota palata samantien mun luo kapulan otettuaan. Eli suurin ongelma juontaa tuolta ihan alusta! Mä tyhmä tyhmä tyhmä olen antanut E tuoda kapulan mulle niin, että se käy ensin ruudussa tai merkillä sen kanssa. Niiii-i! Ihan itse olen ongelmani tehnyt! Tällä vk olen koittanut saada E mielentilan, että yksi kapula suuhun ja äkkiä hakemaan palkkaa multa. Noh, tiedä sitten toimiiko vai ei...

* Metallissa on sama palautus ongelma. Jos tiellä sattuu olemaan merkki tai ruutu takana tms. Kapula ei tule suoraan mulle. -paukuttaa päätänsä seinään-

* Tunnari on nyt onnistunut ihan ok.

* Kakeissa se sama juttu kuin luoksetulossa. Kun palkkaa ei tule niin eka maahanmeno ei toimi. Samanlaista alku treeniä myös tässä. Kaket muuten ollu ihan ok.

Itseään saapi kaikista näistä jutuista syyttää. Mutta mä en tajua miksi en ole puuttunut noin ilmiselviin ongelmiin jo aeimmin? Tärkeintä olis ehkä tällä hetkellä saada mun mielentila paremmaksi ja päästä palkkaamaan Ecaa ihan perusasioista! Meille molemmille siis fiilis, että voidaan onnistua yhdessä.