.....viikonloppu menikin koulutusohjaajakurssilla. Kurssia veti Mujusen Salme ja into piukeena taidettiin olla koko sakki ;o) Todella hyviä vinkkejä ja uskomaton huumori..hih! ;o)

Eka päivänä tentittiin TOKOn sääntökirja ja siitä pitää saada 60% oikein. HUH! Salme tarkastaa ne ensi kertaa varten. Mulla nyt pitäis kyllä mennä läpi kun kisaan koko ajan, mutta huolimattomuus virheitä saattaa aina olla...tällanen hötkylä kun oon!

Toka päivänä oltiinkin loppu päivä hallilla katsomassa, pähkäilemässä ja koulimassa oppilaita. Toivottavasti kukaan ei saanu musta tarpeekseen kun olin suurin piirtein koko ajan äänessä :o/ Minkäs sille voi, että on asiaa ;o)

Hittolainen kun siellä oli porukka flunssassa ni nyt on kurkku aivan sairaaaaaan kipeä! Mulla pitäis olla tiputus keskiviikkona, mutta ei sinne kipeänä voi mennä. Katon nyt vielä huomenna miltä näyttää. Jos vaikka sais tänään levättyä ja vedettyä niiiin paljon troppia, että pääsis tippaan...muuten pitää siirtää ens viikolle. Voi splääh...mua koskee niiiiin sikana, et pitäis kyllä päästä sairaalaan mahd äkkiä!!

Voipi olla, että huominen reenikin jää, jos on olo siinä ja siinä kykeneekö tippaan!

300019.jpg