Siis SM kisoihin on enää vajaa kaksi viikkoa! APUA! Eilen palattiin mökiltä hurjan jussin jälkeen kotiin. Ihan kamala ruuhka...yäk! Seisoin ja välillä mentiin 10km/h Vihantasalmelta Lusin suoralle asti. Normaalisti Puumalasta ajaa meille 2h50minsaa ja nyt mulla meni 5h!!! Aaarrggh! Olin kotona vasta puoli yksi yöllä ja nyt oon aivan sippi. Lähden kyllä kohta reenaamaan sillä koiria ei tunnu matka rasittaneen yhtään...Hula käy vähän väliä nykimässä mua, että tehdään nyt mamma jotain edes :o) Hauska tapaus!

Nyt siis viitaten tuohon otsikkoon ;o) Otin äsken päikkärit ja näin AIVAN kauheaa unta! Ensinnäkin myöhästyin kisapaikalta vaikka asutaan siellä siis noin aboutsista 200 metriä kentistä.. No niin tulin siis myöhässä ja meillä oli eka kehässä tuomarina Mujunen ja vuorossa seuraaminen ja idiootti. Seuraamisessa Hula jäi vaan istumaan ja mä tein seuraamiskaavion itsekseen...hui! Sitten idiootissa Hula piti mun jalasta seuraamisessa kiinni ja tuli sillai takajaloillaan ja mä karjasin sille eka käskyn "STOP" ja Hula meni selälleen...aaapua! Sitten istumisessa mä talloin sen päälle...Onnex heräsin sen jälkeen! Siiis oikeasti ihan kauhea uni! Hirmu hiki päällä. Kohta siis treenaamaan ja pitänee tehdä noi ja kattoa josko onnistuu! ;o)