Oltiin heilujen kentällä koulutusten jälkeen. Pekka jäi auttelemaan mua, kiitos :o) Oltiin molemmat ihan jäässä kun lähdettiin kotia kohti!

Siis perhanan jäbä se lällätteli kun alettiin tehdä harjoituksia...lähti vaan laukkailemaan ympäri kenttää. Mä sitten päätin kokeilla sitä häätämistä. Ajoin sitä pois. Ensin se oli Röllin mielestä kiva leikki, mutta kun aloin vaikuttaa sen mielestä inhottavalta se haki turvaa Pekasta. Kun sieltäkään ei herunut tarvittavaa turvaa niin johan alkoi mennä häntä alas...vimoselta se istui maalin sisällä ihan sen näköisenä, että auttakaa nyt joku mua. Annoin sen vähän aikaa istuskella ja pyysin sitten sivulle. Voih mikä mies sieltä kuoriutuikaan. Kata ja Pekka nyt molemmat sanoneet, että mun pitää tehdä räminäpurkki. Tänään päätin sellaisen askarrella. Onko teillä muilla uroksen omistajilla näin paljon huolia? Mulla on aina ollu narttuja ja ne on oikeasti helpompia!!!!!!!!!!

* Ruutua harjoiteltiin läheltä niin, että sain helpommin ohjailtua oikeaan suuntaan. Tehtiin varmaan 20 toistoa ennen kuin Rölli alkoi itse tarjota liikettä ruudussa. Nyt siis paljon tarjoamistreenejä.

* Luosketulon pysäytys "stop" käskyllä niin, että pallo lensi samalla. Stop on onneksi iskostunut Röllin päähän jo aika kivasti. Rölli alkoi pysähtyä heti kun kuuli mun suusta "SSSS" äänen ;o)

Tänään ei kentällä otettu muuta kuin tuota ruutua ja kerran luoksetulo. Jos ei nyt lasketa tuota häätämistä, johon meni aika kauan....

Antakaa joku neuvoja uroksen kanssa elämiseen! Pitäiskö mun kotona harrastaa nyt huomaamattomuutta vai pitää se kiinni mussa remmillä vai mitä kummaa mun pitäisi tehdä? Nyt kun aloin kieltää sitä ääntelystä ni nythän Rölli vasta mua kokeileekin ja aivan joka asiassa!!! Pysyn kyllä tiukkana, mutta kun mulla ei ikuna ole tällaista ollut ni en varmaan ihan osaa kuitenkaan toimia oikein joka asiassa. Otan mielelläni vastaan hyväksi tai miksei huonoksikin koettuja kikkoja!!!

430618.jpg