Tänään piti lähteä Mikkeliin mitsu kokoukseen, mutta se peruuntuikin viime hetkellä. Noh, nyt mulla olikin sitten aikaa käydä piitkällä lenkillä auringon paisteessa ja tehdä koto pihalla pikku reenit!

* Hulan kanssa ruudun keskipaikkaa. Otin sen samaisen oranssin maton Hulalle. Mä sain sillä merkattua itselleni tarkasti mihin Hulan aina haluan. En siis käytä Hulalle sitä koksketuslaustana vaan merkkinä oikeasta paikasta. Kävin näyttämässä paikan ja Hula hoksaskin nopsasti mitä haen. Niin joo, mä pienensin ruutua aika tavalla. Oiskohan ollu 1m x 1m. Hula alkoi yllättäen katselemaan tötsiä ja asettui sen jälkeen matolle mua kohti! WAU!
* Seuraamista erittäin paljon auttaen! Hula alkaa jo hyvin hakea taaksepäin. Itse asiassa niin paljon, etten mä näe sitä ollenkaan kun seison suorassa. Hassu tunne. Kyllä mä luotan siihen, että siinä se kuitenkin tulee :o)
* Tasamaa noutoa lyhyellä matkalla. Hula oli kaikki 3 toistoa hiljaa ja perusasentoon kiersi upeasti lenkin kautta takaa ja asettui oikealle kohdalle ilman apua!
* Kaukoja tehtiin sisällä niin, että istun pikku pallilla ja autan Hulaa asentoihin. Etenkin seiso-istu missä se tulee sikana eteenpäin. Hula peruuttaa jo hienosti metrin päästä. Hyvin tässä varmaan käy ;o)

623448.jpg

Röllin kaivoin seuraavana esille. Sen kanssa tehtiin metrin ruutua kosketusmatolla. Upea jätkä! Röllikin alkaa katsella tötsiä ennen ku asettuu matolle. Mistäköhän tää nyt johtuu? Matkaa ollaan kasvatettu 10 metriin ja Röllin pitää olla etutassut matolla nokka mua kohti. En ole vielä vaatinut 2 sekuntia pidempää aikaa. Ollaan pienennetty mattoa ja tänään tehdään vielä muutama kerta. Vitsi mä toivon, että tällä systeemillä saan Röllin rauhassa ruutuun ja miettimään mikä homman nimi oikeasti on! Naksutin on kova juttu!!!!!

630087.jpg