Ja taas oltiin kisaamassa...oli hiukan taukoa tuossa reenaamisessa ennen. Piti edellisenä päivänä käydä, mutta massu oli mulla niin kipeä ettei kyennyt.
Otin ennen kisan alkua ruudun vasempaan ja Hula meni sika hienosti ei mitään epäilyjä... Luoksetulon seisomiseen asti, ei meinannu edes nousta niin hitaasti tuli.. Ohjattu molempiin tosi paljon auttaen..
Kaukot vapautus ekasta noususta taakse. Merkki oli tääääysin hakusessa...Hula pyöri siinä muutaman metrin päässä vaikka tein vahvistus juttuja ja vein pallon merkin taakse...

Itse kisaan siis..
* Paikalla olot Hula teki upeasti kuumasta kentästä huolimatta :o) 10 molemmista
* Seuraaminen meni muuten mukavasti, mutta Hula kuplahteli jonkin verran käännöksissä 8
* Idiootti ja taas istuminen kokonaan välistä, en käyny korjaamaan kävelin vaan... 7
* Luoksetulo...suurin mysteereistä?!?!?!? Siis kehän ulkopuolella Hula makaa kuin maahan liimattuna, mutta kun tullaan kehään se juoksee ihan ku takapuolessa ois tuli. Jouduin käyttämään sekä seisomisessa että maahanmenossa kaksoiskäskyn. 6
* Ruutu...no joo. Hula merkkas ruudun ennen lähetyspisteelle menoa. Lähetin Hulan merkille ja siitä huitaisin ruudun suuntaan...mutta mihin lähtikään mammukka? No, luoksetulo merkeille...voi V...TU!!! 0
* Ohjattu oli toisen jakson eka ja mua jännitti aivan pirusti kun saatiin vasen. Ruutu oli jätetty sinne taakse. Olin ihan varma, että Hula juoksee ruutuun... Hula meni merkille upeasti ja tein niin kuin olin päättänyt eli käytin pitkän käsimerkin ja annoin piiitkän käskyn vasenhae. Hula teki kunnon banaanikaaren ja haki vasemman ihan sika kovalla vauhdilla :o)))) Sain noottia liian pitkästä käsimerkistä.. 10
* Metallihyppy, Hula meinas kantaa mulle jo siitä kasasta kapuloita käteen kun valkkasin oikean kokoista. Mä heitin hienosti ja Hula teki hitsin upean noudon :o))) 10
* Tunnari...voi voi voi...mulla lihapullan haju käsissä. Hula haisteli tosi pitkään ja toi sen viereisen :o( 0
* Kaukot ei kyllä menny niin hyvin kuin me saatiin pisteitä. Hula edisti oman mittansa melkein. 8
Laisi kehui meidän yhteistyötä mukavaksi ja kivaksi katsella :o)))
Saatiin  211 pistettä, 3-tulos ja 3./ 5 sija. Tuomarina: Harri Laisi

290171.jpg