Oih, ihanaa, mä sain mun mammakoiran tänään kotiin. Hiukan oltiin jännityksessä, että kuinka käy, antaako Hula vielä astua vai sanooko pahan sanan...Noh, onneksi sieltä tuli rökitys ;o) Hulalla alko juoksu sillon 5.5 et onhan tässä jo menny hyvin aikaa..melkein 20 päivää!

Meitä oli tänään vaan mä, Kata ja Katja kentällä. Mukavat treenit ja saatiin Katjan kanssa roppakaupalla hyviä vinkkejä Katalta. Kiitos Kata, SÄ, olet meidän idoli :o) Katalle tehtiin EM kehä oikeassa järjestyksessä ja oikea seuraamiskaavio. Mä möhlin englanniksi käskytyksen kanssa välillä, mutta tais olla ihan hyvä ;o)
Katja ja Ruska teki Katan jälkeen. Mä olin kanssa vähän niinku kuunteluoppilaana. Hyviä vinkkejä!!!!

Hulan kanssa ruutu vasemmalle, tunari,metallihyppy,ohjattu vasemmalle
* Ruutu pallon kanssa. Merkkiä vahvistin ensin muutaman kerran ja sitten lähetys ruutuun. Aivan hitsin hienosti :o)
* Tunarissa Hulalla olikin sitten ääntä ja vauhtia enempi ku laki sallii...sitten kesken haistelun piti putsata peppu...mutta vauhdilla tietenkin ;o) Toi oikean innolla!
* Metallihyppy Katan Ruotsimetallilla. Ainut vika mitä nyt lähdetään korjaamaan urakalla on perusasento lopussa. Jos en kato Hulaa, et tuijotan vaan eteen niin se tuijottaa mua naamaan ja istuu vinossa. Jonkun kanssa siis treenataan palautusasentoja!!! Tai peilin edessä...ehkä hiukan hankalampaa...
* Ohjattu vasuriin. Taas kerran merkin vahvistusta. Yhden kerran päästin hakemaan sitä IIIIIIHANAA kapuskaa ;o) Sama juttu tässä...palautusasento..kääks! Kata huomas myöskin sellasen, että Hulalla ei todellakaan ole vielä  kallossa nää jutut. Se nimittäin lähtee vaan kauheella höyryllä eteenpäin ja sitten yllättäen löytää perille ;o) Arvatkaas mikä se taikasana on? VAHVISTUS!
Ei pidä alkaa kokeilla vaan, jos tuntuu epävarmalta niiiin vahvistetaan!!!!!!
Nyt mä menin kentälle tänään täysin väärällä asenteella...mä olin odottanu Hulaa kotiin, mutta olin ihan varma etten voi vielä viedä kentälle...joten mulla ei ollu mitään suunnitelmaa. Tein sit vaan jotain...Tiedän, saatte ruoskia ;o)

Röllin kanssa hyppy, jäävät,luoksetulo,metallinouto,kaukot
* hyppyä vahvistaen naksulla ylihyppyä. Alkaa toimia eka käskyllä! Hyvä minä ;o)
* Jäävät putkeen aloittaen kuitenkin maahanmenosta. Eli maahan tippui ehkä hiukan vinoon, mutta jäi oikein jäljet...hihiiii! Istumaan meni taaksepäin hienosti, autoin paljon sekä vasemmalla jalalla että hidastaen. Seisomaan jäi muutaman pienen askeleen jälkeen. Nää alkaa mennä onneksi jo kympillä eli siis eka käskyllä oltiinpa missä tahansa!!!!
* Luoksetulo...hmmm...pientä ennakointia..jäbä meinas mennä vielä ite takapalkalle. Meikkis karjui "EI!" eikä kyllä koskenu vaikka meni niitten luo. Uudelleen ja nyt upea vauhti ja pysäys. Alkaskohan Röllillä olla jo jotain hajua tästä?
* Metallinouto sillä ihme metallilla. Rölli noutaa sen paljon paremmin kuin puukapulan!
* Kaukoissa vapautus takapalkalle heti ekasta istumisesta. Ponnahti ylös ku vieterinukke ;o)
Röllin kanssa meillä on joka reeneissä suunnitelmana tehdä kaikki avon liikkeet jossain muodossa ja aina joku voin tai evl:n liike plussana ja piristeenä johonkin väliin.

Huih! Olipa aika rankkaa taas kun kahden koiran kanssa teki...mutta..hhhrrrr...niin kivaa kun molemmat tekee ihan intopiukeena :o)

608390.jpg