Ajoin tänä aamuna Paula ja Lydi kyydissäni Pieksämäelle. Vedin 9-15 kisaharjoituskurssin oppilailleni. Kyllä on ihanaa nähdä kuinka koirakot edistyy! WAU, UPEETA MAHTAVAA! Mä viime kokeissa veistelinkin yhdelle, että ei mua haittaa jollen itse pärjää kokeessa kunhan mun oppilaat pärjää ja niin ne pärjäsikin! 

Olin varannut itelleni eväät mukaan ja pidin lyhyen kaakao/ sämläri tauon ja sen jälkeen kokeilin onko Hulan kuulossa vikaa ja toimiiko Rölli ja Eca.

Alotetaas nyt siitä, että Hulan kuulossa ei kyllä varmasti ole minkään näköistä vikaa...kaikki tehtiin entisellä paatoksella, kovaa ja upeasti. Nyt sitten vaan pistää miettimään, että osuivatko Markun sanat: "katso peiliin" ihan oikeaan? Varmaankin! Mä jännitin aivan sikana koetta ja ehkä Hula reagoi siihen? En mä tiedä, mutta nyt oon vielä enemmän ymmälläni, että mitä hemmettiä siellä kokeessa oikein tapahtui.... Muutama oppilas jäi kattomaan mun treeniä ja toinen niistä kysyi, että: "onko toi muka se sama koira?" ......hhhhmmmmmmmmmm In any case...Hula teki tänään niin sairaan upean luoksetulon, ruudun, idarin ja ohjatun et en itekkään uskonu samaksi koiraksi....rähmä...mikä ohjeeksi?

Rölli tekikin sitten kaikenmaaliman harjoituksia, mutta ennen kaikkea puutuin pieniinkin ääntelyihin. Nostatin sitä muutaman kerran ite kiljumalla ja hyppimällä. Todeta voi, että Rölli kestää paljon ennen ku sieltä tulee se ääni ulos. Rölli teki kerrassaan upeat ohjatun molemmat suunnat Pmäki tyyliin. Ruudun kanssa on edelleen ongelmia jostain syystä. Pitänee vaan vahvistaa ruutua ja vaatia oikeaa paikkaa. R häiritsee ylimääräriset tötsät matkalla ruutuun...niin ja ylimääräiset kapulat... Idarissa hankasin asennoissa pysymistä vaikka hypin ja hillun ympäriinsä. Paljon parempi! Tunnari on niiiiiiin hyvä nyt kun oon kertonu R että "PIDÄ!" ja se uskoo sen. Kiitos Kata kun teroitit sen mulle...niin ja näytit Rölillä kuinka!

Eca teki seuraamista ja sivulla istumista vaikka ympärillä ois ollu kaikkea mukavampaa tekemistä. Jäävien asentoihin pysähtymistä niin, että mä kipitin takaperin puolijuoksua annoin Ecalle käskyn ja sen niin tehdessä naksautin ja viskasin palkan sen taakse. Kun pysäykset onnistu napakasti menin oikean matkan pois ja vapautin vasta sivulle tullessani. Hitto mikä jätkä! Väliin ALOn hyppyä. Ensin palkkasin naksulla pelkästä hypystä ja sitten hyppy ja stop ja palkka...UPEA! Viimeseksi tehtiin vielä kaukoja 2 metristä. Jaa-a mistä kertoo se, että paras osuus kaukoissa on istu-seiso-istu ja maa-seiso-maa!?! Ehkä siitä, että ne on Hulalla huonoimmat!

Johan oli taas piiiiiiiiiiitkä päivä! Kävin vetäsemässä porukoilla pizzan huiviin ja nyt istun koneella kotosalla ja suunnittelen silmien ummistusta. Hyvää yötä