Oltiin vanhankylänniemessä treenaamassa kisamaisesti tending ja citybelgi jokkueitten kanssa. Meillä oli 2 kehää viriteltynä ylhäällä. Tosi hyvä. Yksi bc ihminen käskytti mua ja mä olin iha paniikissa...Mä ainakin nähtävästi jännitän vieraita ihmisiä ja mitä ne ajattelee meidän treenitavoista...kääk! Olin suunnitellu treenin etukäteen ja otinkin vaan vähän.

* Paikallaolot ihan nappiin...ei mitään kommentoitavaa.
* Luoksetulo ekasta seisomisesta vapautus. Jätin Hulan maahan ja ku käännyin ympäri en nähny koko koiraa. Vaan korvan päät, nurmikko oli niin pitkä. Hula tuli kivasti laukalla ja seisahtu hyvin. Jes!
* Ohjattu oikealle. Voi splääh! Noi ylimääräset merkit sekottaa nyt jotenkin liikaa. Hula meni merkille hienosti ja kun lähetin hakemaan kapulaa se jäikin yhdelle siniselle idiootin merkille. Otettiin merkki pois, kävin näyttämässä kapulan ja lähetin uudelleen..Hula jäi samaan paikkaan missä sininen tötterö oli ollut. Ohjasin uudelleen menemään ja sitten löysi. Tehtiin koko liike vielä uudelleen ja nyt onnistu hienosti. Tässä huomaa nyt taas koiran mikä ei vaan mene vaan ajattelee liikaa eikä kaiken sen päälle irtoa...äääh!
* Kaukoissa vapautin Hulan ekasta seisomisesta takapalkalle. Hyvä tyttö!
Sitten lopettettiin. Hyvä treeni eilisen jälkeen :o)

Rölli sai ottaa kontaktiharjoituksen kehän laidalla. Hieno poika :o)

630087.jpg