Ja aikuisten oikeasti myös treenannut Nauru Mä kävin Christa Enqvistin tarkistuksessa viime viikolla. Christa kattoi meidän EVLn kisamaisesti läpi. Siellä oli joissakin liikkeissä isompia virheitä ja toisissa pienempiä virheitä, mutta Christa oli oikein positiivinen ja valoi minuun uskoa, kiitos Silmänisku Kaikista yllättynein olin kommenttiin meidän kaukokäskyistä. Siellä oli yksi isompi virhe seiso-istu vaihdossa, mutta muuten Hula pysyy kuulema hienosti paikoillaan! JES!

Sain Christalta kivoja vinkkejä jatkoon ja ollaankin alettu Hulan ja Röllin kanssa harjoitella näin. Rölli imee harjoituksiin paremmin kiinni. Hula taas jumittaa helposti niissä vanhoissa opituissa jutuissa.

 

Kävin viime viikonloppuna pitämässä Mikkelissä lauantaina koko päivän luennon, johon olin väsnny elämäni ensimmäisen Powerpoint esityksen Viaton ja sunnuntaina väännettiin koko päivä käytäntöä. Oppilaat vaikuttivat tyytyväisiltä ja mä olin ihan naatti kahden päivän totaali keskittymisestä Kieli ulkona

Eilen oli sitten reumalääkäri ja tiputus. Tiputus aine väsyttää aina! Tällä kertaa lekuri pisti kortisonia nilkkoihin ja olkapäähän, joka on alkanut vaivata. Tälläkin hetkellä minun pitäisi makoilla sängyssä ja luke vaikka kirjaa... noh, kirjoitan tämän äkkiseltään pois ja menen sitten pakkolevolleni Cool