...tai ainakin luulin, että siitä tulee ;o) Toisin kuitenkin kävi, mä oli hyvällä tuulella kun mun hammaslääkäri ei satuttanu mua vaikka joutui poraamaan enkä suostunu puudutus piikkiin...hih! Hyvä mieli tarttui ja ihanan lämmin tuuleton ilta kentällä sujuikin oikein kivasti. Olin siis yksinään kun sain kahdeksan aikaan illalla sätkyn, että pakko mennä vielä :oD

Rölli oli kuulolla mielettömän hyvin...oikei myönnetään me oltiin yksin, ei muita koiria tai ihmisiä eikä tuulta. Saiskohan sellasen kisan tilattua jostain? ;o) Palkkasin joka välissä ja olin ehdoton kaiken ylimääräisen kanssa. Herra pitää ottaa hanskaan heti ni sitten homma tuntuu toimivan helpommin!

Hula sai kanssa tehdä vähän kaikkea. Sekin toimi kuin ihmisen mieli :o) Kaukokäskyissä PERUUTTI 10cm ja mä olin 20 metrin päässä! JES! Nyt se alkaa löytyä sieltä. Hiiieno HULA!
Me päästiin nyt sit kuitenkin mitsu joukkueeseen kun Katri menikin hoffinsa kanssa kisaamaan. Mä tykkään :oD Ihanaa kuulua joukkueeseen ja iiihanaa päästä kisaamaan SM kisoihin :o))))))

Sitten tein jotain sellasta mitä en ole ikinä tehnyt. Minttu odotteli kiinni maalissa sillä välin kun tein muilla. Minttu on aina ollut kova apinoimaan ja nytkin se katseli tunnarin tekoa mielenkiinnolla. Tunnetustihan noutajilla on hyvä nenä, mutta se ei KOSKAAN ole tehnyt tunnaria. Tein omalla syljellä ja 10 metristä. Annoin Mintulle käskyn "etsi" ja se LAUKKASI kapuloille (normaalisti 11v. Minttu korkeintaan löntystää hitaalla ravilla ;o)) sitten jarrut päälle ja alkoi heti haistella ja toi oman! WAUTSI mikä mummeli! Minttu tietää etsi käskyn ennestään toisesta yhteydestä, mutta tämä oli sen eka tunnari :o))))

Siis mulla on niin hyvä mieli kun kaikki koirat oli tyytyväisiä oloonsa ja mä olin tyytyväinen niihin :o) Toivotaan, että tämä olo jatkuu huomenna Röllin kanssa kokeessa. Pitäkää peukkuja!!!!!

1497185.jpg