WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!! Se tapahtui eilen Janakkalassa! :-D Boing Boing Boing....hyppii ja pomppii ja kiljuu ;-) Onx tää todellista? Mulla on kotona KOLME Suomen TOTTELEVAISUUSVALIOTA!!!

Mä en muista jännittäneeni koetta näin paljon varmaan kun silloin joskus aloittaessa!! Mä olin perhoset mahassa jo kaksi päivää ennen koetta. En saanu nukuttua edellisenä yönä kun vello mahassa. Koe paikalla luulin oikeesti kuolevani jännitykseen! Starttasin ensimmäisenä heti paikallaoloista ja jalat oli aiiiiiivan pökkelöt. En meinannu kyetä kävelemään enkä puhumaan.... Koskaan kun en ole kehässä ollut ;-) Jännitystä ei suinkaan ennen kehien alkua vähentänyt se, ettei Eca ollut kakannut illalla eikä nyt aamulla.... Se kun kakkas kerran näyttelykehäään. Onneksi se sitten tikisti kakat just ennen alotusta! Huhhuijjaaaa ;-)

Sitten suorituksiin;

* Paikalla istuminen oli hieno 10

* Paikalla makuussa nousi vinoon perusasentoon 9,5

* Metallihyppy ja vika perusasento liian takana 9,5

* Luoksetulo LOISTAVASTI 10

* Ruutu upeasti 10

* Seuruu ihan ok 9

* Z:ssa (istu-seiso-maa) Eca tekee asennot hienosti, mutta seuruu aivan peestä 7

* Ohjattunouto niin, että ruutu Ecan vasemmalla puolella. Mä tyhmä en varmistanut merkkiä. Kielsin vaan kattomasta ruutuun. Sinne ruutuun se sit meni enkä saanu ohjattua :-( 0

* Kaket muuten hiensti, mutta seiso-istu Eca meni maate. Äkkiä uusi käsky. 8

* Tunnari aivan loistava! 10

Kerta kaikkiaan upea tulos yhdellä nollalla!!!!!! :-D

EVL 1-tulos, 267,5 pistettä, 2./7 sija ja FI TVA!!!!

Tuomari Juha Kurtti