Oltiin Ecan kanssa perjantaina Christan koulutuksessa. Otettiin vaan seuruu ja ohjattu kun niissä eniten ongelmia. Sattui kuitenkin niin, että Christan suusta pääsi kommentti: " Missä ne ongelmat oli?" Hieno kokonaisuus molemmissa! Tottakai meillä oli noissakin vaikka mitä pientä viilausta, mutta pääasia kuitenkin oli SE kokonaisuus. Nauratti kun Christa sanoi, että Eca katoaa välillä. Jooooo-o, se on edelleen se Sirius minne se katoaa aina välillä. Mä olen niin tyytyväinen kuitenkin siihen, että Eca palaa aina sieltä Siriukselta jatkamaan töitä ;-) Saatiin me muutama hyvä vinkki niihin ns. perusongelmiin mitä meillä noissa liikkeissä on. Mutta tiedättekö kuinka hyvälle tuntui saada Eca toimimaan jännityksestä huolimatta JA saada maalimanmestarilta edellisenä päivänä kannustus :-D Niin ja tietty unohtamatta Kataa joka sano, et; " No niin, kato nyt, kyllä se toimii vaikka jännität! Luotat vaan ja meet samalla miellellä!"

Mennääs sit itse kokeeseen :-) Mä toivoin koko auto matkan, että Eca ois hurjalla päällä. Pitäis varoa mitä toivoo... Pikku ukko loikki ja temppuili pyytämättä ja oli lähteä lentoon... No, ne ketä oli paikalla näkikin lentoon lähdön ;-) Hiisi, nyt pitää miettiä ennen seuraavaa koetta mistä ja miten palkkaan!!!!!

* Paikalla makuu, joka onnistunu treeneissä aivan sika hienosti. Joo, onnistu se vaikka alussa tapahtuikin lentoon lähtö ;-) Jonossa kolmantena ja maahan käskystä sekunnin sadasosassa se kerkis käydä maassa loikata pari metriä ilmaan ja ilmassa saatuaan toisen käskyn laskeutui maahan. Voi jestas sentään. Arvatkaas huvikseen mistä oon palkannu?!? 7

* Paikalla istuminen ja Eca tuntui jätössä sille et se hyppää kohta kattoon. Oli kuitenkin istunut siististi. 10

Eca kuunteli ihan hillittömästi hallin kaikua. Käskyt kuulu ihan eri tavallla kuin normaali tekonurtsi hallissa. Alustana siis musta muoivinen matto. Missä meikis hiippaili sukkasilleen. Otin Ecan autosta niin, että just ennätettiin kehään.

* Ohjattu oikealle. Kivasti. On tehny treeneissä liukkaammalla laukalla, MUTTA PÄÄASIA, että teki myös kokeessa koko liikkeen laukalla :-D 10

* Z; seiso-istu-maa ja eka käännös vasempaan. Joopa jooo....treeneissä tarjoaa koko ajan istumista, mutta taas kerran paineistuminen vasemmalle käännöksessä ja Eca jää eikä kuuntele istu käskyä...Hmph! 7

* Kaket ja Eca toistaa tuon paikalla makuun lentoon lähdön. Sairaan kivat kaket muuten!!! 8

* Tunnari niin varovasti, mutta silti varmasti ja laukalla 10

Sitten tauko. Eca kävi syömässä hieman kissanruokaa ja pissillä. Sit taas autoon odottamaan. Taas Eca ihan viime tingassa autosta. Tää toimii parhaiten!

* Luoksetulo ja nyt näkyi takapalkka....Eca himmas ja mä sit pyssäsin sen IIIIIHAN liian aikaisin... Noh, liian vähän luoksetulo treeniä! 8

* Seuruu ja voi pojat, että mua jännitti, et jaksaako se enää kun näin lopussa...vaikkakin oli koko kokeen ajan ollut kauheen hyvällä tuulella :-) Eihän se täydellistä ollut, mutta pysyi paremmin paikallaan kuin viimeisissä kokeissa tätä ennen. 8

* Ruutu oikealle hienosti! Nyt mä maltoin odottaa, että Eca on kokonaan ruudun sisäpuolella ennen kuin käskin maahan. Sivulle hienosti. 10

* Metallihyppy pienellä kapulalla hienosti. 10

Kaiken kaikkiaan mä olin NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN onnellinen pikku ukon asenteeseen...joka oli kuulema näkyny myös mun naamalta ;-)

Tuomari Ilkka Stén. EVL 1-tulos, 283 pistettä, kunniapalkinto ja 2./8 sija!

Mulla on ihan sellanen olo, että mä saatan saada tästä koirasta irti vielä ja vaikka mitä! <3 Eca <3