Aamu alkoi 4.30 kun minä yökyöpeli nousin sängystä ja raahustin keittiön akkunan ääreen kattomaan onko Niina jo heränny. Olihan se hereillä Auto lähti parkkikselta 5.30 mukanaan minä, mittelit, Niina ja Mira. Jestas miten levotonta juttua koooooooooko matkan. Paluumatkalla etenkin -23C pakkasessa ja 80km/h vauhdissa Niina kysyy, et  "näitkö tossa kyltissä oli Kärpänen?" meikis siihen, et  "täh, on sulla kyllä aika hyvä näkö!"...hihiiiih

Mutta siis Hulan kokeeseen. myönnän, et reenit on hiukkasen jäny vähälle, joten olin TOOOODELLA tyytyväinen tän päivän suoritukseen!

* Paikallaolot 10

* Seuruu oli ihan ok 8

* Z onnistui kaikki asennot, seuruut oli jossain vaiheessa ollut "löysää" 9

* Luokestulo toimi 9,5

* Ruutu upeasti, mutta oli ennakoinut mun käskyä ruudusta lähtiessä 8

* Ohjatussa sattu työtapaturma, Hula tipautti kapulan korjatessaan sitä ja meinas tiputtaa sen viel sivullakin 6

* Metallihyppy oli aivan loistava!!!! 10

* Tunnarissa sivulle tullessa tassu mun kengällä 9

* Kaket ei vaan onnistu...voi peeeeeee 5,5

Joka tapauksessa EVL 1-tulos 268 pistettä ja 13./24 sija. Tuomareina Riitta Räsänen ja Jaana Tala

Kerta kaikkisen hauska reissu. Ihanaa oli nähdä tuttuja naamoja ja jutustella. Automatka Niinan kera toimi....vatsalihas jumppaa