Kävin kirralla ultrassa ja sain aamulla kuuden aikaan lähtiessäni loistoidean :o) Otan koirat mukaan ja lähden korkkaamaan purinan :oD
Kirralta ajeltiin lihapullakaupan kautta purinalle. Aamulenkki mutaisessa maastossa ja sisään. Oli oikeastaan fantsua mennä sisälle, koska ulkona satoi jotain märänrätin tapaisia isoja pisaroita...yäk!

Eka kenttä oli varattu ku menin, mutta onneksi taaempi oli tyhjänä...mä siis valloitin sen ;o) Laiskiainen kun olin, jätin esteet siihen kentälle.

Röllin kanssa ekaksi ruutu,seuraamista,istuminen,luoksetulo,kaukot,hyppynouto, metallinouto
* Ruutu joo...jäbäle varasti treenien aikan sinne kaksi kertaa. Se kätsäs sen heti esteitten seasta. Nyt mä oon vielä haltioissani, mutta niinku kaimani sanoi...mieti sitten mikä fiilis oli kun se alkaa tehä sitä kisoissa...äääh! Nyt en vielä siihen halua puuttua, koska haluan vaan vahvistaa ruutua pirusti. Yhden kerran tehtiin lähetys, pysäytys ja maahanmeno ja pallolla palkkaus. Hitsi, miten upeasti Rölli toimii! :o) Agility immeiset mekastivat toisella kentällä ja Rölli vähät välitti niitten touhuista. Alkaa näkyä vanhenemista..rauhottunu ;o)
* Seuraamista ja askeleita pitkään ilman palkkaa ja alkaa tiivistää paremmin.
* Istuminen tehtiin seuraamisen yhteydessä. Mä en ite sitä näe, mutta Rölli jää samantien. Pitäis saada arvioiva silma mukaan!
* Luoksetulossa seisominen kympillä, maahan hiukan liian hitaasti. Palkkasin vielä molemmista erikseen!
* Kaukoja läheltä maa-seiso-maa ja istu-seiso-istu. Rölli pikkasen sekoilee vielä, mutta lähellä ollaan!
* Hyppynouto aivan mielettömällä innolla..sivulle se kaartaa tuolta kaukaa takaa.
* Metallinouto samalla innolla.
Siinähän ne sitten taas olivatkin. Vaikka tein taas melkein kaikki niin ruutu ja kaukot olivat ainoat liikkeet joita toistin. Kaikki muut menivät kerralla. Mun pitää alkaa kehitellä mielekkäämpiä ja ehkä hiukkasen vaikeampia harjoituksia, ettei Rölli kyllästy!

Hulan kanssa sekalaista sekoilua ;o)
Tehtiin välillä ruutu, jota se ei meinannu löytää...Sitten hypittiin sarja esteitä ja A-este sitten muutama kauko käsky ja putkeeeeen. Ohjattunouto molempiin suuntiin, pujottelukepit ja putkeeeeen...kyllä oli Hulalla kivaa ja mulla kuuma. Hula viettää nyt totaalista kisalomaa, joten voidaan sekoilla samalla vahvistaen liikkeitä :o) Taidan tehdä Röllille jotain samankaltaisia temppuratoja ;o)
Mä niin rakastan mun kaikkia karvakorvia :o))) Halihali!

325467.jpg