Niin kuin joskus viime kuussaa kirjotin...epäilin Röllin olevan kipeä etupäästä. Eilen tiistaina käytiin sitten Hyvinkäällä fysioterapiassa. Rölli oli ihan hötky pötkylä kun tultiin sisälle, koska se luuli pääsevänsä uimaan.

Näytettiin einsin liikkeet ja kerroin historiaa. Rölli kauhoo aika pahasti etupäällä, mutta siihen löytyi selitys.
Ensin Rölli käytiin läpi seisten pöydällä ja sitten kyljelleen...
Saatiin kuin saatiinkin suurella vaivalla Rölli kyljelleen pöydälle ja fyssari alkoi käydä Rölliä läpi ensin takapäästä sillai, että mä olin etupuolella silittelemässä ja rauhoittelemassa. Kohta puoleen Rölli sitten rentoutui pötkölleen. Toinen kylki onnistuikin sitten jo helpommin!

Mutta siis mitä sieltä löytyi...fysioterapeutti vahvisti mun epäilyt! Se sanoi, että Röllin kauhominen ja maahan menemättömyys johtuu suurelta osin sen kyynärvarren, lapojen, rintalihasten ja niskan jäykkyydestä. Fyssari neuvoi mulle miten voin itse treenin jälkeen venytellä ja hieroa kyseiset paikat!

Lopuksi fyssari opetti meitä jumppapallon käyttöön ;o) Oli aika hauska! Tossa alla ekassa kuvassa harjoitetaan Röllin etupään lihaksistoa ja tasapainoa. Toka kuvassa Rölli makaa taljana jumppapallon päällä, mä syöttelen sille nameja ja fyssari pomputtelee ja keinuttelee palloa puoleleta toiselle. Pallon pitäisi auttaa kanssa etu- ja takapään lihaksistoon kehittävästi. Sen pitäisi myös vähentää kauhomista. Olipa kiva reissu :o)

Hulan kanssa käytiin sit vielä hallilla reenaa ruutua vasemmalle, idioottia ja kaukoja kaikkia extra palkalla :o)


Kuvaamassa oli taas kerran Birgitta BHK Photo tmi, KIITOS :o)
1196974.jpg



1196978.jpg