Hyi hemmetti mikä ilma tuolla ulkona on tän päivää ollu! Eilen olin Mikkelissä koulimassa, siellä oli pakkasta ja lunta. Jo toinen viikonloppu putkeen kouluttamassa Mikkelissä motivoituneita ihmisiä ja niitten mukavia koiria Nauru Tämän takia mä tätä teen! Mun mielestä on niin mielettömän ihanaa opastaa ihmisiä, jotka haluavat oppia ja edetä. Mä saan siitä kiksejä Cool

Tänää koulutin meidän koirakerhon porukkaa ja kyllä sielläkin onneksi niitä helmiä löytyy. Moni on sieltäkin ponnistanut...hih!

Tein Röllillä ja Hulalla sopivissa väleissä pallo juttuja. Kovaa mentiin taasen..tänään jopa Hulakin! Eilen mulla kävi ihan mieletön munkki kun meidän koulutuksien jälkeen KooKoo99 hallille tuli tuttavani agituomari Tuija Kokkonen ja kysyi, et haluisinko Hulan kanssa ottaa agia sen opastuksella. Siis mulla oli ihan kamala pissihätä, mutta antauduin haluilleni ja jäin liitääää! Kiitos Tuija todella paljon hyvistä neuvoista!!