Oltiin eilen Eevan kanssa pitkästä aikaa kassulla. Ja vetästiin oikein hyvät treenit. Eeva ja Boubie olivat käyneet Pipan opissa ja Eeva puhkui intoa

Itse olin pähkäillyt edellis tiistain treeneissä ruutu ongelmaa nuoren bc:n kanssa. Siinä pähkäillessä sitten ihmettelin kuinka en ollut tehnyt samaa treeniä Hulan kanssa. Tehtiin siis Hulan kanssa samanlaista ruutua eli namikippo oli noin metrin päässä ruudun takana. Päästin Hulan muutaman kerran juoksemaan läpi ja sitten stoppaus harjoituksia. Arvatkaas mitä? No eihän se nyt ihan noin helposti käynyt! Jouduin siirtymään lähemmäs ruutua, että sain Hulan stoppaamaan ja vasta mun vapautuksesta kipolle. Mutta hei, se toimi ainakin eilen. Nyt sitten näkee toimiiko kohta Tällä treenillä koetan saada Hulaa tarjoamaan syvemmälle ruutuun kisoissakin.

Luoksetuloa Hulan kanssa niin, että Eeva vei takakippoon namia. Ei menny mummeli kahta kertaa enempää lankaan. Kolmannella ei enää kuunnellutkaan kunnolla stop käskyä. Tätä hangattiin hetken aikaa.

Z:n asennoista lähtemistä niin, että Eeva sanoi mulle lähtikö Hula ollenkaan. Meillä siis ongelmanan ennakointi lähdöissä. Kun muistutan Hulaa nätisti ettei saa lähteä ennen käskyä niin sitten se ei lähde ollenkaan. Saatiin super onnistuminen lopuksi!

Eca ihana pieni pölhöpää rehellinen putkiaivo teki ensin ruutua samalla tavalla kuin Hula, mutta jostain syystä mä olen saanu tehtyä siitä(kin) kovin epävarman, jos joudun yhtään kieltämään. Muutama kerta meni ihan ok ensin stoppaus ja sit kipolle. Sit tulikin ongelma. Eca oli varmaankin sitä mieltä, ettei saa mennä ollenkaan kun namikippo näkyy eikä siis lähteny ollenkaan. Tehtiin lopuksi siis niitä tavallisia lähetyksiä. Ecalla kun ei onneksi ole mitään ongelmaa ruudun paikassa.

Luoksetulossa Eca vaan teki ja teki! Se oli aivan uskomaton, laukalla mua kohti, stoppi ja namikipolle ja uudelleen ja uudelleen. Välillä maahankin asti. Olenkohan mä onnistunut kerrankin opettamaan jonkun liikkeen?

Peränpitäjänä Bestis...mä luin meidän treenejä Ecan kanssa Bestiksen ikäisenä ja juuuuuuuuh....eihän me olla tehty oikein yhtikäs mitään B:n kanssa. Käskyistä "odota" on ainoa minkä se nimensä lisäksi osaa. Kaikki muu tapahtuu vain tarjoamalla mulle. Ilman remmiä juostiin ympyrää vasempaan Bestis kontaktissa ja sitten loppuun Eeva tuomarin eteen seisomaan. Tän se niinku taitaa...ainakin ilman häiriöitä! Sit muutama imutuspätkä ja sivulletulo ilman käskyä. Odottamista muutaman metrin päässä seisten ja istuen. Hienosti jaksaa pikku typy

Rölli rakas kultapoika opettelee kotona viltin ympärilleen kierimistä