No, hyökiksellä tietty! Tänään uskalsin eka kerran oikasta tuosta pellon kautta se kun lyhentää matkaa puolella! Mä pidin ensin Jaanalla ja Daisylle tunnin. Hienosti on tämäkin pari edistynyt :oD Sitten paikalle alkoi taas lipua meidän jengiä....Pekka, Katja, Maaret ja Kata. Myöhemmin tuli vielä vieraita Mikkelistä eli Sari ja Ville. Hyö menevät Iron Maidenia kuuntelemaan Hesaan tänään :o)

* Röllillä seuraaminen käännöksineen normaalissa & hitaassa käynnissä. Rälli on hiljentyny ja tekee tarkemmin käännökset. Mä oon ite vielä hiukan heiluvainen eli en meinaa kestää pystyssä täyskäännöksissä ;o)
* Liikkeestä istumisessa Rölli tarjosi ensin seisomista....ollaan väännetty siis idaria ja fiksu koirahan tietää, että ensin tulee seiso....Noh, pientä muistuttelua ni eiköhän se siitä suttaannu ;o)
* Ruutu VOIn tyyliin...vitsi kun tuntui helpolta! Lähetin muutaman kerran ruutuun stoppasin ja vapautin. Kerran Rölli meni hiukan väärään paikkaan ja mä menin oikeesti ihan kipsiin, et mitäs mä nyt teen? Pekka sitten sano, että anna uusi ruutu käsky. Mä en tiedä miten olinkin niin epäileväinen. Annoin kuitenkin uuden ruutu käskyn ja Rölli etsi hienosti paikkaa koko ajan mua tuijottaen. Vikaksi tehtiin sitten ruutuliike kokonaan, kävin namittamassa Röllin sen jälkeen kun olin kääntyny lähtöpaikkaa kohti. Sivulle upeasti :o)
* Tunnari muuten hienosti, mutta palautuksessa oli pientä sähellystä. Pitotreeniä kaipaa ukko.
* Kaukoissa tein taas HÖLMÖ koko sarjan. Kata sano mulle, että palkkaa kentällä välillä ekasta noususta. No niin, siis se mitä mä sanon mun oppilaille...teen kuitenkin ite päinvastoin.... Kiitos Kata muistutuksesta :o) Rölli on kyllä kummallinen....se tekee kaukaa paremmin kuin läheltä. Hhhhmmm, hyvä näin ;o)
* Paikalla makuu yllättävän rauhallisesti vaikka Tazi ja Ruska käytiin välillä hakemassa pois.

* Hulalla eka seuraaminen missä paljon käännöksiä normaalissa ja hitaassa käynnissä. Perusasennot upeat, mutta itse seuraamisessa liian irti jalasta. Hula pikkasen varoo mua kun huojun...kumma juttu ;o)
* Hula teki tunnarin upeasti :o)
* Kaukoja tein nenämagneetilla.
Muutama päivä lomaa sekä koirilla että mulla ;o)

304933.jpg