No niin kokeillaanpa uudelleen, josko onnistuisi seli-selit laittaa tänne blogiin ;o) Niin siis ihan ihan ensin...mulla lähti eilen kokonaan ääni ja tänäänkin tulee vaan sellasia ihme vinkauksia. Syytän siis kurkkuani suurelta osin..heh heh ;o)

Ensiksi tosiaan haluan onnitella meidän idoleita Kataa ja Paavoa, jotka sijoittuivat tänään Mäntsälässä 28.1.07 hienosti maajoukkuekarsinnassa 2. Koirakoita oli 30! Mä haluun kans :o)

Meillä ei sitten mennykään niin hyvin.
Röllin kanssa eka AVO 140,5 pistettä. Mun mokailujen takia :o(
* Paikalla makuu. Jätin Röllin liian vinoon. Mun ois pitäny suoristaa se kunnolla perusasennossa. Eihän siitä pisteitä menny, mutta kauneusvirhe näin avoimessa..pitää kuitenkin ajatella, että kohta ollaan tuolla hiukan ylemmissä luokissa ja siellä menee tällasista pisteitä äkkiä. 10
* Seuraaminen meni hienosti. Pikkasen Röllin kontakti herpaantui kun mentiin kohti ihmisiä ja muita koiria, jotka katsoivat kehän laidalla. 9
* Liikkeestä maahan. Käytin aika kovaa ääntä (siis niin kovaa kun pystyin). Meni upeasti aivan suorassa  linjassa maahan ja sivulle nousu oli hillitty. 10
* Luoksetulo....ääääh...miten voi olla mahdollista, että molemmat koirat tekee tän päin v...ua. Noh, oiskohan syy kenties remmin päässä? Kyllä ja siihen tartenkin apua! Kataa!!! Rölli tuli tosi kovaa ja pysähty tohon eteen 2metrin päähän ja vasta toisella käskyllä...höh! 5,5
* Liikkeestä seiso käytin kanssa kovaa ääntä. Rölli hiukan hiippaili perässä ja kun kävelin taakse se käänyi hiukan vastaan. 8,5
* Nouto meni muuten tosi mallikkaasti, mutta minä, ohjaaja, ryssin sen lopun! Oon kaikille muille sanonu aina, että ottakaa se kapula heti kun koira tiputtaa sen teidän lähelle. Noh, mitä tekee hän? Annoin Röllin nostaa ja tiputtaa kapulan mun sivulla varmaan 4 kertaa!?!?! WTF? Hölmö minä, otin sitten 7 sijasta 0 tästä liikkeestä!
* Kaukot meni upeasti. Rölli oli hyvin suorassa linjassa ja teki vaihdot mielettömän hienosti! Rölli oli hauskan näköinen kun se kuunteli mun käskyjä (ääni melkein siis pois!), pää kallisteli puolelta toisella, mutta teki kuitenkin. 10
* Hyppy meni plörinäksi. En valmistellu tarpeeksi ja käsky tuli kummallisesti. Rölli lähti ja katto mua sillai "häh?" ilme naamallaan. Toisella yli ja hienosti istumaan. Meni kuitenkin niin vinoon, että kiersi esteen sivulle :o( 0
* Kokonaisvaikutelma 9
Röllin kanssa ensi sunnuntaina 4.2 Porvoossa sitten uusiksi ja paremmalla onnella ;o)

Hulan kanssa eka EVl 131 pistettä..hehe. Mä tiesin, ettei Hula ole vielä valmis!
* Paikalla istuminen 2min. Hula istui paikoillaan kuin patsas. Se näytti videolla ihan kissalta siinä häntä hauskasti kippuralla jalkoja vasten. 10
* Paikalla makuu häirittynä 4 min. Tässäkin Hula oli kuin patsas ikään. Kerran taisi liikauttaa tassua. 10
* Idiootti meni hienosti. Mä luulin istumisessa, että se jäi seisomaan, mutta olihan se istunu kuitenkin. Kaikki asennot oli suoria eikä Hula kääntyny mua vastaan missään. 10
* Seuraaminen oli piiiitkä mun mielestä. Siinä oli tosi paljon käännöksiä oikealle ja pisin pätkä oli hitaassa käynnissä. Hula hiukan rakoili jossain vaiheessa eikä menny istumaan yhdessä perusasennossa. Kontakti oli koko ajan hieno! 8
* Luoksetulo...no nii..tästä se nollasuora sitten alkaa ;o) Hula oli niin kuin se ei olis kuullu käskyjä ollenkaan. Se tuli seisomisesta läpi ja jouduin käskemään maahan kaksi kertaa. 0
* Ruutu..noh, en saanu Hulaa edes merkille, että se siitä. 0
* Ohjattunouto. Nyt sain Hulan merkille, mutta se oli menossa hakemaan oikeaa kapulaa kun ois pitäny hakea vasen. Noh, harjoituksen puutetta. Oon kuitenkin tosi ylpeä, että se löysi merkin! 0
* Tunari meni hienosti. Vain luovutus oli vajaa, koska Hula oli vinossa ja se sylkäisi kapulan mun käteen. 9
* Metallihyppy...Voi räkä! Tän piti mennä kympillä. Hula lähti hakemaan kapulaa, mutta ei löytäny sitä! 0
* Kaukot...en viitsi edes kertoa :o/ Hula eteni aivan sairaasti, varmaan 3 omaa mittaansa. 0
M
utta niin kuin huomaatte, muut pisteet olikin ihan hyviä ;o) Harjoitusta vaan tarvitaan enemmän. Seuraava kisa onkin sitten taas maajoukkuekarsinta Tammelassa 25.2. Siellä toivotaan edes tulosta..hihi!
290153.jpg