Hui hitto, pakko oli käydä vielä pikkasen reenaamassa ennen la aamun koitosta. Mä tein Hulan kanssa EVLn läpi pallon heitolla. Oikeastaan ainoat liikkeet mitä en palkkaa pallolla on metallihyppy...liikaa ääntä muutenkin, tunnari...haluan, että keskittyy ja kaket...haluan, että Hula keskittyy. Mä en Hulan kanssa juurikaan käytä naksutinta, mutta huomasin tuossa yksi päivä, että hitsi sehän tekee vielä tarkemmin naksulla kuin Rölli! Siis nyt ollaan viilattu kakeja naksulla ja näyttää kyllä vietävän hyvälle Kieli ulkona  La sitten nähdään kuinka tyylin muutos on toiminut.....mä en ole koskaan palkannu näin paljon Hulaa pallolla...

 

Jessicalle pitää kyllä sanoa, että "KIITOS!". Sanoit joskus aikoinaan mulle, että anna Röllin ensin juosta suurin into pois ja ala vasta sitten tehdä. Mä oon nyt joka kerta antanu Röllin kartsata patukka suussa yksistään ympäriympäriympäri kenttää ja vasta kun se ei lähde mun luota vaan tunkee patukkaa koko ajan mun käteen aloitetaan työt. Näin se toimii kovin rauhassa ja keskittyneesti ja voin silti palkata sitä koko ajan pallolla. Vaadin myös totaalista hiljaisuutta ja onnistuu upeasti.

Menin sitten kuvaamaan mun Ruotsin tuonti poikaani Dania Suvin luo ja penteleen pikku jäbä osaa jo vaikka mitä! Aivan mahtava poika, joka on varustettu saalisvietti, kontakti ja rauhoittumis sirulla. Toivotaan, että sieltä Ruotsista sitten laitetaan aina se päivitys malli meille tänne Suomeen...hih! Cool

Kuvassa Suvi ja Dani. Dani ei vielä osaa tulla sivulle, mutta osaa hienosti jo istua sivulla...WAU!