Käytiin lauantaina kokeilemassa kuinka kisaaminen hallissa onnistuu ja kyllähän se onnistui Oli hiukkasen rankka päivä...Ensin Hulan kanssa kehässä ja seuraavaksi tuomaroin AVOn ja ALOn. Viimeiseksi aivan rättiväsyneenä Ecan kanssa kehään. Nukutti niin kauhiasti, että toivoin vain pääseväni äkkiä kehään ja kotiin... hyvä asenne? No ainakin siinä vaiheessa kun oltiin Ecan kanssa kehässä...mä vaan riekutin sitä ja naureskelin

Hula:

* Paikalla olot niin kuin aina 10

* Seuruu oli kivaa 9

* Idarissa Hula jäi ennen keskimmäistä eli istumista jo itekseen siihen. Annoin uuden käskyn seurata ja sit käsky 7

* Luoksetulossa Hula vaaaaaluuiiiiii 7

* Ruutu oli ihan jees, mutta Tommi ois halunnu stopin ja maan väliin aikaa...vanha juttu..heh 9

* Ohjattu oli ihan sika vaikea. Ruutu oli siis oikealle ja ohjattu myös oikealle pikkasen taaempaa kuin ruutu ja kapula siis ruudun matkalla. Se ei tuottanu ongelmia vaan idarin pienet valkoiset suppilot, jotka näytti namikipoilta... Hula meni suppilolle ja jouduin sieltä antamaan lisäkäskyjä 7

* Metallihyppy ihan ok, mut hidas otto 9

* Tunnarissa vauhti ois voinu olla loppuun asti 9

* Kakeissa Hula meni seis-istu liikkeessä maahan ja arvaatte vaan, et tuli pikkasen kiire käskyttää uudelleen seisomaan ja istumaan...huih, ennätin kuitenkin 6

Hassu mammukka kävi ihan kuumana ja huomas, et treenit jäi vähäiseksi ennen koetta..

Hula sai 261 pojoa ja sija 4./14.

 

Eca:

* Paikallaolossa meinas tulla töppö...mä olin ihan varma, että Eino käskytti: " käsky ja jättäkää koirat" No mä tein työtä käskettyä ja huomasin kävellessä, ettei kukaan seuraa mua.... Tommi vaan onneksi torui mua 10

* Seuruu oli kivaa 9

* Istumisessa Eca jäi, annoin uuden käskyn seurata ja sit istu....näkemättä koiraa ollenkaan. Noh, se oli tehny just niin kuin pyydettiin 8

* Luoksetulo oli ihan ok, pikkasen ois saanu pyssäykset olla napakammat 9

* Ruutu ihan SUPER hieno, mutta oli varastanu liikkurin käskystä! 8

* Hyppynouto, JIIIHUUU! 10

* Metallinouto ja mä en muista käskyä, joten huudahdan, et: " HAU!", no Eca fiksuna miekkosena hakee kapulan. Palautus ois voinu olla reippaampi. 9

* Tunnarissa mä en vaan kykene olemaan. Mä nauran tai ainakin yritän nauraa äänettömästi äskeiselle käskylle. Eca on ihan ihmeissään ja sivulle palautus on hyppimistä 8,5

* Kaket vikana ja Tommi yrittää sano mulle, että "Riikka rauhotu" kun en siis kykene  lopettamaan nauramista...pikkasen vissii väsymys painoi ja ihan hervoton olo. Noh, joka tapauksessa Eca tekee siistit kaket 9

* Tommi tykkäs meidän työskentelystä 10

Saatiin siis 286 pojoa ja 1./5 sija. Ecalle siis heipparallaa ja EVLään!