Ensin vedettiin Pekan avustuksella VOI läpi, KIITOS PEKKA :oD Sitten hangattiin ja vikaksi uitiin ;o)

Lämmittelin Rölliä pikkasen, mutta nähtävästi aivan liian vähän.
* Paikalla makuu niin hiensti kuin vain voi mennä, hyvä Rölli :o)

* Seuraamisessa pientä haahuilua paikalla käännöksissä. Rölli jää tonne liian taakse jotenkin ja mä oon aivan äimänä ku oon vaan suorana eikä ketään näy missään ;o) Hidastelin ehkä liikaa ja se sai myös Röllin hidastelemaan...Ihan ok muuten.

* Liikkeestä istu plörähti eka maahan menoksi. Mun pitää lämmittelyssä tehdä se muutaman kerran vahvistaen.

* Luoksetulo oikeastaan kylmiltään. Jouduin käyttämään kaksi "stop" käskyä, mutta maahan Rölli ennakoi. Olin oikeinkin tyytyväinen tähän :o)

* Ruutuun Rölli rynnisti aivan sika hyvin, pysähtyi käskystä hyvin, mutta maahan menossa tahtoo jäädä kyynärpäät ihan pikkasen irti maasta. Nyt siis hangataan sitä maahanmenoa ihan vaikka kaivautuen sinne hiekkaan ;o)

Tässä välissä mentiin namipalkalle repun luo! Rölli toimii sika hyvin sillä, että katson alas ja hymyilen ja sanon "heino mies!"

* Hyppynouto upeasti siihen asti kunnes Rölli oli tossa sivulla. Siinä alkoi jäystäminen...Gggrrr..

* Metallinouto tooosi upeasti

* Tunnari ympyrässä, Rölli haisutteli hiensoti ja toi heti oman. Sama homma, hirmu rouskuttelu mun lähellä... :o(

* Kaukot...AAAPUUWA! Mihin meidän pravuuri liike on kadonnu? Otettiin maa-istu-seiso ni Rölli vaan makaa. Sain sen nenämagneetilla vasta maasta ylös...voi kääkkkks! Nyt vahvistetaan sitten sarjoja..

Taas palkalle repulle. Toimii!
Hankasin vielä muutaman ruudun keskikohdan, luoksetulon seisomisen ja kaukoja.

Sitten mentiin uimaan! Voi pojat, että Röllistä on kivaa :o))) Nyt se "rassukka" makaa aivan raatona jaloissa ;o)

KIITOS MEGAPALJON BIRGITTA KAIKKOSELLE KUVISTA!!!! :o))))))
1108304.jpg
Kuva BHK Photo