Piitkästä aikaa reenailemassa. Aikasta lyhyet vedettiin kun mun koulutusvuoro alkoi. Pekalle taasen kiitos avusta :o)

Hulan kanssa ruutu, ohjattu, tunnari ja luoksetulo
* Ruutu ensin tyhjään ruutuun ja sitten palkan kanssa muutama toisto Lentsun oppien mukaan ;o) Hulalle on kyllä juurtunut tosi tiukkaan se oikean etutötsän taakse meneminen ettei ole tosikaan! Se tarjosi sitä ennen kuin meni palkalle. Nyt vaan paljon suoria ruudun läpi juoksuja!
* Ohjattu eka vasempaan...aaapuuwa! Pitkä ruoho ja monttu ja voih...Hula pyörii ku orpo piru eikä lähde tarpeeksi kapulaa kohti. Hula merkillä ja mä vahvistin käymällä näyttämässä kapulaa. Onnistuihan se lopulta. Oikealle Hula tekee ohjatun kuin rasvattu salama ;o) Hienosti. Toi vasen on meillä se vaikea ollu koko ajan elikkäs sen vahvistamista!
* Tunnari tehtiin pitkään ruohoon ja ympyrään palikoiden päät vastakkain. Mä olin sitä ennen pitänyt taas kättä kainalossa ;o) Hula teki upean tunnarin :o)
* Luoksetulossa harjoiteltiin käsipysäystä. Se toimii kunhan mä vaan heitän tarpeeksi nopealla liikkeellä. Pitää nyt vielä miettiä kumpaa käytän. Toisaalta toi käsimerkki on näkyvämpi kun koira on kaukana. Palkkausta pitää vaan tehdä paljon.
Lopuksi sitten leikittiin pallolla :o)

Rölli oli mulla esimerkki elukkana koko koulutusillan. Mahtisonni toi poika kyllä on..muut yrittää tulla lähentelemään niin hän vaan makoilee käsketyllä paikalla ;o) Rölli pääsi näyttämään seuraamisen askeleita, käännöksiä,ruutua yms.. Kiltti poika!

300019.jpg