Onneksi sillä nimellä tämä blogi ;o) Meillä on siis muutaman pv päästä Röllin kanssa eka VOI kisa ja oon ihan paskana. Ensinnäkin Rölli oli miekkiksillä 3vk ja sitten mä oon ollu niin kipeä, etten ole voinu kunnolla reenata...vaikka oikeasti joka välissä jotain tehdäänkin...voi äääh ja splääh. Mä en oo nyt ollenkaan varma haluanko mennä kisoihin. Oon jo miettiny, josko peruisi koko jutun...toisaalta sitten taas se vois olla hyvä harjoituskisa. Näkisin missä mennään ja miten Rölli jaksaa keskittyä tollaisen pitkän kisan ajan.

Mietitte varmasti minkä takia tässä taas emmin...justhan mä tossa reilu kuukausi sitten kehuin Röllin maasta taivaaseen? Noh, tosiaan se 3vk tekemättä mitään JA Röllille on taas iskenyt "en tiedä mitä maahan tarkoittaa tai en ainakaan mene ennen kuin kolmannella käskyllä!". Sillä oli tää sama Tammelassa 25.2 ja Askolassa 12.5...perhanan perhana pitikö sen just nyt taas tulla, just ennen kisoja! APUA!

Kirjottelen lisää meidän tämän päiväisen hallireenin jälkeen! Pitäkää hyvät ihmiset peukkuja, et saan ton koiran menemään maahan käskystä...niin ja siitä ekasta!

Väliaika tietoja Hulasta...se on väsyny ;o) Eipä muuta tällä kertaa..hih!

585958.jpg