Heilujen kentällä oltiin Kata, Pekka, Katja, Suvi ja Riikka H. Mulla vaan oli kiiire! Ennätin just vähä reenata ja sitten yhtiökokoukseen...

Hulan kanssa liikejärjestyksessä paikalla olot, luoksetulo, ruutu, ohjattu ja tunari
* Paikalla istu ensin. Hula oli kuulema pysyny paikoillaan, mutta huojunu :o) Hassu!
* Paikalla makuu. Otin Hulan yhden kerran maahan ja Kata sano, että se on isoissa kisoissa kielletty!! Apua! Hula tippui maahan ku lyijypaino käskystä ;o) Hyvin oli pysyny!
* Luoksetulo muuten hienosti paitsi, että Hula ennakoi Katan käskyjä
* Ruutu heti perään. Hula tuhatta ja sataa sinne...ei kyllä löytäny palloa vaan jäi pyörimään ja ihmettelemään. Otin muutaman kerran läheltä vaan oikeaan kohtaan.
* Ohjattua hitsattiin niin, että Kata näytti Hulalle kunnolla mikä haetaan. Oikea meni hineosti, mutta vasemmalle lähetyksessä Hula lähtikin oikealle...huoh! Hitsailtiin ja menihän se sitten. Otin vielä merkkiä muutaman kerran niin, että kapulat 5 metrin päässä ja nyt Hula extra hienosti merkille..kumma muidu...
* Tunarin Kata teki ensin mun kapuloilla ja Hula vaan meni ja haki...kaikki....voi persus! Mä olin ihan varma, että mun maailma kaatuu just nyt. Pekka tuli sitten tekemään sen kapuloilla ja Hula teki tunarin täysin normaalisti. Mun kapulat oli ollu autossa ja niissä oli varmaankin liikaa mun hajua kaikissa. Kyllä helpotti ku Hula teki normaalisti...huih!
Tuntu, että jäi kesken kun piti hilppasta hirmu vauhdilla pois...mutta nyt ku kirjotin treenit ni mehän ennätettiin taas vähän liikaakin ;o)

378484.jpg