Olin ensi kouluttamassa ja mentiin sit Eevan kanssa treenaa. Rölli ei ollu koskaan ollu siinä paikassa, joten olen todella tyytyväinen. Tehtiin kahdessa pätkässä. Olin itse "melkein" hiljaa ja Rölli oli H-I-L-J-A-A!!! Waauuu hieno mies!!! Tein aivan erilailla kuin normaalisti. Otin Röllin narun päässä kentän laidalle ja odoteltiin siinä kunnes Eeva pyysi meidät "kehän" puolelle. Seuruuu leuhuaa, mutta peiliin saa katsoa kun en ole jaksanu sitä vääntää kuntoon. Idarissa R jätti istumisen tekemättä, joten istutin sen. Luoksetulossa annoin aivan liian hiljaisen käskyn ja R oli ihan, et saanx mä oikeesti lähteä. Kokeessa pitää muistaa käskyttää kunnon äänellä. Onnistuihan se sitten kuitenkin. Ruutu oli upea! Ohjattu onnistui molempiin suuntiin. Vasen oli pikkase hukassa pikku merkin takana ensin, mutta löytyi kuitenkin ilman lisäkäskyjä. Metallihyppy oli hyvä. Tunnarissa R ensi haisteli ja lähtiki pidemmälle haistelemaan ja palas sitten takas kapuloille ja toi oman Kakejen seiso-istu on jotai mätää nyt. Sitäpä sitte hangataan ennen koetta. Mä oon kuitenki tyytyväinen Röllin tän päiväseen tekemiseen. Se oli hiljaa ja keskitty ihan kivasti, mutta parannettavaa on paljon