Positiivisinta selkäkivussa on se, että paras asento on seisominen!!! Ja toiseksi paras makuullaan oleminen. Istuminen on ihan horroria....tuskanhiki otsalla pienenki istumisen jälkeen.

Siispä käytin seisoma-asentoa hyödyksi ja reenasin kaikki tuossa jalkakäytävällä. Ecalle osui vielä kunnon häiriö kun naapuri veti kolaa perässään meistä ohi muutamaan kertaan. HIukkansen hirvitti, mutta teki silti töitä.

ECA teki tosi kivaa seuruuta, istuminen tuntuu nyt varmalta. Pitäis saada kyllä joku käskyttämään niin, ettei mun tarte tsekata ite missä asennossa on. Luoksetuloa naksulla...jes, tää alkaa olla todella kiva!!!! Hyppynouto ei meinannu onnistua millään...kapula oli koko ajan hukassa. Noh, sitähän sitten väännettiin niin kauan, että onnistui. Eca kävi vielä ihan viimesimpänä tekemässä upean hyppynoudon. Metallinouto on kiva. Nyt pitäis päästä vaan tekemään vierailla metalleilla paljon. Tunnari haistelun osalta upea, mutta se luovutus. Nyt tää ottaa itteään niskasta kiinni ja vääntää sitä sisällä peilin edessä. Kaket 20 metristä upeasti. Nyt vaan toivotaan, että ei hajoa ennen kisoja. Ruutu oli taas ainoa mitä en päässy tekemään. Apua, mun on pakko virittäää se johonkin...enhän mä muute uskalla mennä kokeeseen. On se Eca vaan taitava jätkä! Paikallaolo mä puskassa. Eca on niin rauhassa ja varmasti!

RÖLLI on jostain syystä todella hiljanen aina kun tehdään tässä, nytki seuruu oli rauhallista, äänetöntä ja tarkkaa...voi kun sen saisi jotenkin kummallisesti siirrettyä kentälle. Rölli käy kuitenkin ihan kuumana kun odottaa vuoroaan, mutta tekee silti niin paljon paremmin...Onx tää se -> "kyllä se kotona osaa" faktori? Idarin asennot upeat. Pysymisessä vielä harjottelemista kun tehdään sillai uudella tavalla. Luoksetulo oli upea, sellaset jarrutukset että pois alta! Metallihyppy ihan loistava! Tunnari ihan loistava! Ja tänään onnistui kaketkin ihan loistavasti!!! Hieno mies!! Ruutu ja ohjattu uupuu...Pakko ottaa niitäki jossain ennen koetta. Rölli teki nami edessä paikallaolot ja mä olin puskan takana. HIljaa ja keskittyneesti...tämänkin haluan kisaan!

HULA pikku mamma on kyllä niin mahtava. Seuruu on niin tarkkaa ja ihanaa. Idarin asennot ja pysyminen upeita. Luoksetulon vauhti ja stopit ihan uskomattomia! Metallihyppy sika kovaa ja upeasti! Tunnarissa kapuloilla sähellystä, mutta silti oikea mulle. Se on vaan niin sairaan pelottavan näköstä kun Hula on siellä kapuloilla. Kaket vaan paranee koko ajan. Nyt ois tosi kivaa, jos joku sika tarkka silmä vois kattoa. Omasta mielestä ollaan jo lähellä kymppiä!! Ruutu ja ohjattu uupuu myös Hulalta.

Nyt mä oon istunu ihan liian kauan...pötköllee...

 

Kuva: Eija Taipalinen