Mua jännitti aivan sikana...alotetaas nyt siitä! Menin kisapaikalle jo alokasluokan aikaan. Käytiin pitkällä lenkillä ja sitten vaan odoteltiin hiljaa. Ensin piti koko ajan rullailla eessun taassun, mutta rauhoittuihan Rölli vihdoin. En päässy juoksuttamaan sitä mihinkään, joten ajattelin kokeilla tällaista lähestymistapaa väsytyksessä. Rölli odotteli siis kisapaikalla 10-14 ja sitten kehään. Ja tässä tulos ->

Paikalla istuminen meni hienosti 10

Paikalla makuussa Rölli kuunteli mun käskyt! JES! Sivulle noustaessa se pompahti suoraan seisomaan. 8

Seuraamisessa en antanu sille ollenkaan käskyjä ja Rölli oli hienosti hiljaa. Liikkuri unohti vain meillä juoksuosuuden eikä sitä voinu siis arvostella...höh! 8

Idarissa Rölli jätti istumisen tekemättä ja mä kuulema kiersin liian kaukaa tötteröt. 6

Luoksetulo oli mannaa jopa mun silmilleni Kieli ulkona hieno...vain loppuperusasento oli hiukan vino. 9,5

Ruudun merkille kauhialla kaarella, mutta meni. Ruutuun kovaa, hieno stop ja maahan. Odotti kiltisti. Sivulle tulossa joku ihme sähläys. 9

Ohjattu oikealle. Ohjatun merkki oli hieno ja nouto oli hieno, mutta pureskelua matkalla ja mitä ihmettä tapahtuu sitten sivulle tulossa? Rölli jäi seisomaan ja pyörittelemään kapulaa...niin no, mitäs mä olen tehnyt treeneissä? No, päästäny sen suoraan patukalle eikä olla otettu loppuun asti ollenkaan!!! Tässä kunnon viilausta vailla siis tuo loppu ja pureskelu! 5

Metallihyppy...hhmmmm...millonkohan mä olen viimeksi ottanut sitä treeneissä? Niin, oishan se joskus hyvä tehdä, että onnistuisi sitten kisoissa... Rölli nappasi metallin hienosti ja kiersi esteen takaisin. 0

Tunnarissa Rölli oli noussu seisomaan jostain syystä...oisko ravistellu tai jotain? Se seisoi siinä mun vieressä koko kapuloiden viennin ajan ja kun käännyin. Hieno nenätyö, mutta kamalaa pureskelua palautus...käääk! 6

Kakeissa poika oli aivan jäässä...otin sillä kehän ulkopuolella alkulämppärinä muutaman istumaan nousun eikä se noussu sielläkään...ja nyt sitten kisatilanteessa se ei tehny mitään pyydettyjä asentoja kunnolla. Tätä mä treenaan aina yksin ilman liikkuria. Vaikuttaiskohan se? 0

Vaikka tuolla nyt meni muutama liike nollille niin virheet oli viilailujuttuja ja sellaisia mitä ei voi ilman käskyttäjää harjoitella! Kahden vk kuluttua uusiksi. Ihan en ole varma oliko 4h odotus liikaa...siksikö jäätyi lopussa? MUTTA positiivisia juttuja oli PALJON! Kuten hiljaa olo! Muutaman kerran Rölli riehaantui liikkeiden välillä kommentoimaan, mutta liikkeissä se oli hiljaa.

Tuomarina Ossi Harjula. 194 pojoa ja 3-tulos.

 

290096.jpg