Eilen siis Kuopiossa ja ihmetyttää kovasti mitä oikein tapahtui! Matka takaisin, ilta mietintää ja yölläkin taisi pyöriä päässä. Olen tullut siihen tulokseen, että olen treenannut ihan metsään senkin vähän mitä olen treenannut tai toisin sanoen en ole vienyt treeniä kunnolla loppuun! Ongelma oli siis Z:n ihme jäätyminen. Treeneissä olen kiinnättänyt huomiota mukaanottoihin. Jos Hula on pompahtanut mukaan ilman käskyä olen käynyt laittamassa takaisin ja kävellyt ohi. Suurin osa käskytetyistä treeneistä olen kävellyt aina ainakin yhden kerran vain ohi ja ottanut vasta toisella kertaa mukaan. Hulan kyllä pitäisi tehdä niinkuin pyydetään, mutta vika taitaa taas kerran olla remmin yläpäässä. En ole vienyt treenejä loppuun asti vaan Hulalle on jäänyt epäselväksi mitä mä haluan. Ennen onnistuneita kisoja olen normisti tehnyt EVL:ää läpi palkatta kisamaisesti....niiii-i...nytpä en ole pitkään aikaan tehnyt. Voi että mua!!! Kai tästä kaikesta voi vaan ottaa opiksi ja kasvattaa omaa päätään

Kisaselvitykset laitan viedoiden kera niin näätte mitä siis tapahtui. Nyt ensin tekemään palautustreenit. Hyvinkäälle on kaksi viikkoa aikaa ja perkiksi en anna, jos vaan pääsen kisaan mukaan!