Ei ei laihdutuskuurille vaan liikekuurille ;o)
Ollaan Timon kanssa kotona sairaslomalla. Timo saa kuulema noin 3 viikkoa vielä kotiutumista ;o) Silmä alkaa pikku hiljaa parantua, mutta koko ajan pelko persauksissa, että menee toiseen silmään. Mun polvi kuntoutuu huippu vauhtia. Jumppaamalla oon saanu super hyviä tuloksia. Polven liikerata on jo melkein sama kuin toisessa eli sika hienosti 3 viikon jälkeen. Kun on paljon polven tekonivelpotilaita, joilla polvi taipuu vai 90 astetta ensimmäiseen puoleen vuoteen!!!! Kotona uskallan käydä jo yksin suihkussa seisten JESJESJES!!! :o) olen myös kävellyt lyhyitä pätkiä ilman kepukoita.

No niin, nyt on syöty ja katsottu vormuloita ;o)

Asiaan...alan pikku hiljaa parantua ja virtaa riittää muuhunkin kuin hereillä olemiseen ;o) Eilen illalla kirjotin Hulalle ja Röllille treenisuunnitelmat, joita voin toteuttaa pääosin itsekseni.
* Hulalla aloitin jo jonkin aikaa sitten uudet kaukokäskyt. Nyt alan tehdä niitä kuurina eli teen alkuun vain tekniikka harjoituksia ja opetan uudet käskyt. Matkaa alan tällä kertaa kasvattaa vasta kun läheltä onnistuu 150% oikein!!! Olen tehnyt tähän mennessä eilen 3 x ja tänään 2 x. Yhdellä kerralla teen helppoja onnistuneita toistoja paljon. En kirjoita joka kerta kun teen kuuria vaan raportoin edistymis askeleista ;o) Pikku mamma on erittäin innokkaasti mukana tässä uudessa juttussa ja yrittää tehdä välillä vähän liikaakin. Samalla harjoitellaan myös malttia pysyä pyydetyssä asennossa eikä heti tehdä jotain mikä mieleen sattuu juolahtamaan..hih!

- Röllin kanssa aloitettiin kuurina tekemään sekä "down" eli pää maahan että kapulan pitämistä hyvällä otteella "pidä" käskyllä
- Rölli on oikeasti huvittava. Mä otan sen treeniä varten eri huoneeseen niin se alkaa itsekseen tarjota päätä alas. Nyt en enää palkkaa sitä siitä vaan pyydän ensin vaikka peruuttamaan ja sitten annan käskyn. Rölli oikeasti tippuu maahan niin että kopsahdus kuuluu. Tänään otettiin eka kerran 10 sekunnin pysyminen. Seuraavaksi alan siirtää Rölliä sivulle ja siitä alas. Edestä se toimii kuin rasvattu salama ;o) Katsotaan missä vaiheessa uskallan mennä ulos ja siitä suuri hyppy kentälle.
Röllin kanssa harjoitellaan EVL 200% ennen kuin edes ilmoitan sitä kisaamaan. Rölli on niin pirun innokas, että siitä tulee ne suurimmat ongelmat..................
- Kapulan pitämistä rauhassa. Yksinkertaisesti vaan annan kapulan Röllille ja sanon "pidä" ja kun suu on rauhassa hiljaa ja kapula täysin oikealla kohdalla naksautan ja pyydän irrottamaan. Sen jälkeen namppa suuhun.
Mä oon yrittäny Röllin kanssa jos vaikka mitä, ettei se purisi kapulaa. Marko kertoi mulle renkaan leirillä, että hän teki Flun kanssa vain sillä tavalla, että sanoi "pidä". Vaikka se alkuun hiljensi palautusta niin kapulat sentään säilyi ehjänä ;o) Eli teen nyt Markon neuvojen mukaan Röllin kanssa :o)

Äiti laittoi mulle iku vanhan kuvan Hulasta ja musta Mikkelin torilla. Hula on kuvassa 8 viikkoa vanha.

1706897.jpg