.........nyt oikeasti tuntu siltä, että ois ollu kivempi jäädä kotisoffalle pötkölleen ja unohtaa koirien reenaus AIVAN TÄYSIN!!! Mua viisaammat on kyllä sanoneet, että PITÄÄ reenata kaikenlaisissa mielentiloissa...mutta...mutta...tänään sai kyllä kaikki kuulla millaisessa mielentilassa mä olin... Tuli päästeltyä suusta perkelettä, saatanaa ja vittua...Anteeksi kaikille pahan suopa käytökseni ;o)

Perhanan Röllin kanssa avoin joten kuten sillensä läpi...gggrrrrrrrrrrrrrr....kehuinko mä eilen sitä? Tänään voisin heittää Mäntsälään ja leikata vaikka ite pallit vekka!!!!
Röllin mielestä kentällä oli aivan liikaa hajuja ja NAISIA! Kaikki mikä voi mennä pieleen meni...eipä ole juuri hyvää sanottavaa.
Kotipihalla oli vielä otettava mun palautusreenit ;o) Tehtiin muutama nouto ja kaukot. Onneksi onnistui!

Hulan kanssa otin luoksetulon ja siitä suoraan ruudun vasemmalle. Upeasti toimi mamma!
Kotopihalla tehtiin Hulankin kanssa kaukoja peruutellen ja sitten kerran sillei oikeasti, joka onnistuikin aivan yli odotusten. Toi peruuttelu on toiminu....ainakin vielä!
Muutama luoksetulon pysäys lihapullalla ;o)
Idiootti sillai suoralla kävellen ja palkkaus taakse oikeista asennoista.

Huhhuijaa...ja vettä sataa! Onneksi ensi viikonloppu on kohta ohi! Kahet kisat ja järjestäminen samaan aikaan...VERY BAD IDEA!!! Lyökää mua jollain isolla pampulla päähän ens vuonna, jos meinaan tehdä saman...

354850.jpg