Voi jestas, että on taas kulunu aikaa kun olen blogiani päivittänyt!

Mulla on treenattavana Rapp 8kk ja eilen 13.12.14 oli viimeinen tuomarointi tälle vuodelle, joten on vihdoin aikaa itselle! :-) Tuntuupa hassulta kirjoittaa. Hirveästi olisi asiaa, mutta jonkin näköinen tulppa haittaa ennen kuin vallan lähtee soljumaan....

Mä olen jo tässä muutamana päivänä treenaillut ja voi pojjaat, että on mahtavaa kun on taas koira joka juoksee ja tekee asiat napakasti. Niin hyvältä tuntuu, että meinaa tulla tippa linssiin! Super super kakara <3

Jospa mä tänään vaan kirjoitan tällaisen kevyen aloituksen ja päivinä seuraavina annan palaa oikein kunnolla. Hih! Jaa niin, onhan mulla se kirjaproggis tässä sivussa menossa samalla. Katsotaan miten saan sen painoon ja milloin saan sen teille innokkaille lukijoille. Voin sen verran paljastaa, että tämä kakarainen, Rapp, on koulutettu kirjan metodeilla. Ja oikein hyvältä näyttää!

Mä luulen, että tän viikonlopun Pohjoismaiden mestaruus TOKO ja Suomalaisten suvereeni voitto siivittää tätä hillitöntä motivaatio puuskaa! Suomi voitti joukkue kultaa, ja yksilöissä Christa & Kaaos kultaa, Jessica & Mac hopeaa ja Heidi & Fani pronssia. Kaikki Suomalaiset kympin sakissa! Aivan jäätävän upeata! Onnittelut kaikille joukkuelaisille halin kera <3

Palattaisko noihin Räpsy neidin reenilöihin? Kaikista vahvimpana on tällä hetkellä sivulletulo ja sivulla oleminen aika rankassakin häiriössä. Itse asiassa nuo tuli testattua viime viikonloppuna messarissa. Olihan tuo kakara kaiken lisäksi kauniskin! 6.12 PEK2 ja KP ja 7.12 PEK1, KP ja ROP-pentu! Sunnuntaina meillä oli oikein ammattikuski Marika Ahtaanluoma, joka omistaa Rappin iskän Nuukan. Mä oon mielettömän ylpeä lapsosesta, joka vetäs debyytti näyttelyssään pisteet kotii. Kaunis ja viisas! :-D Ylläri pylläri eksyin taas aiheesta. Noh, lisää tarinoita piisaa neidon edistymisestä. Kaivoin pitkästä aikaa naftaliinista treenisuunnitelma vihkonkin.

Vihko esille ja kynä käteen!

laumaserena.jpg