... mähän siis edelleen kävelen joka paikkaan, että sen takia nää reenipaikat on tässä vieressä ;o)
Pidin ensin kessu neidolle tunnin. Näki, että turkkirotu kärsii kuumasta. Hienosti se kuitenkin jaksoi. Onnea näyttelyreissulle!!! :oD

Sitten Kata ja Jenni tuli kentälle ja reenattiin kolmen kimpassa.
Mä olin aivan puhki auringosta ja kävelystä...(turkkirotu ei kestä kuumuutta ;o))) hihhiii! Tein lyhyet treenit itseni takia..

Hula
* Ohjattu vasemmalle tänään. Ensin vahvistin merkkiä muutaman kerran. Sitten nouto, joka oli aivan super.
* Kaukot n. 6m ja Hula peruutti, WAUTSI! Mä oon siis saanu sen ajattelemaan taakse tässä liikkeessä.

Rölli
* Ohjattu vasemmalle. Ensin merkin vahvistusta. Kata vei vasemman ja jäi seisomaan sen lähelle. Eka meinas taas kurvata suoraan kapulalle, mutta HUUSIN sen takas. Sitten olikin muistissa taas, että ensin piti mennä merkille. Palkkasin hienosta merkistä. Kun vihdoin pääsin lähettämään Röllin hakemaan vasenta se menikin upeasti vaikka ruutu oli suoraan merkiltä lähtiessä nenän edessä! Upea ukko :o)
* Luoksetulon maahanmenoa. AAArrggh! Rölli ei meinaa millään mennä kokonaan maahan. Sillä jäi joka kerta kyynärät ilmaan. Tein muutaman toiston, mutta sitten jätin siihen.

Syykin Röllin huonoon maahan menoon taas selvisi kun mentiin kotiin...Rölli alkaa aina jäykistyä ja kävelee huonosti etupäällä kun sen niska ja rinta on tiukalla. Viettettiin siis ihana hieronta ja venyttely sessio sohvalla. Teijän pitäis nähdä Röllin ilme ja kuunnella kuin se kuorsaa nautiskellessaan ;o) Hula sai saman kohtelun lyhyempänä. Kumma juttu ettei Hula kipeenny eikä sen lihakset tunnu kireiltä...ops, enpä valita kyllä ollenkaan!!!

Illalla mä kävin vielä eka kerran leikkauksen jälkeen pyöräilemässä lyhyen lenkin! JESJESJES! Vähäx tuntui upealta! Polvi toimi alkua lukuunottamatta hienosti. Nyt mä pääsen hiukan nopeammin paikasta toiseen ;o)

529903.jpg