Menin vähän ennen mun oppilaan tuloa kentälle ja pakkohan siinä oli vääntää kun aikaa oli ;o)
Röllin kanssa pitkästä aikaa ensin. Rölli venyttelee nykyään aina ennen reenisessiota. Se tietää jo miten tehdään ja venyttää hyvin itsekin :o)
* Lyhyt istuminen, jossa halusin vain täyttä liikkumattomuutta. Onnistui hienosti :o)
* Ohjatun kapulat kaikki vietynä valmiiksi. Vahvistin ensin merkkiä kosketusmatolla. Haetutin ensin oikean, joka onnistui superisti! Vahvistin taas merkin ennen vasemman ohjatun hakemista. Vasemman haku onnistui aivan yhtä superisti :oD Taitava ukko!
* Idaria vahvistellen asennoissa pysymistä hiljaa. Onnistui ;o)

Hula sai tulla sitten kehiin
* Luoksetuloa ilman liikkeen kaavoja. Jätin Hulan vaan maahan ja kutsuin heittäen pallon mun taakse ja kyllä tuli kovaa. Muutama kovaa tulo ja pysäytin pallolla. Hulasta ältsin kivaa :o)
* Idarissa vahvistin asentojen ottamista. Onnistui!
* Ohjatun molemmat suunnat...hiljaa lähtö! Onnistui kokonaisuudessan vallan upeasti! :o)
* Hyppynouto puukapulalla ja taas Hula aivan hiljaa vaikka provosoin sitä ensin!!!
* Ja sitten ne kaket! Tein maa-seiso-maa monta toistoa ja perhana se peruutti 20 metristä! JESJESJESJEJES!!! Miksi se ei tehny näin upeita leirillä? Tein vielä SM sarjan, joka sika upeasti!

Arvatkaas mitä??????????? Nyt on taasen huippu fiilis mun molemmista koirista :o))))))) Ne on aivan mielettömän upeita turriaisia ;o)
Kauhialla innolla paasasin sitten mun oppilaalle, johon tuntui tarttuvan mun fiilis ;o)

1847230.jpg