Härreguuuud!!! Mua jännittää aivan perhanasti! Treenit nyt on menny miten sattuu. Kenraalit meni ihan sinne ja syvälle. Mulla ei oikeasti ole mitään hajua mitä Eca tekee kokeessa.

Selitellääs hiukkasen miten treenit on menneet:

* Paikallaoloja niin, että koko mun oma poppoo on paikalla. Tänään tein juoksuisen nartun kanssa eikä ongelmia...mutta en oo tehny vieraiden koirien kanssa tai käskytettynä, joten ihan mitä vaan voi käydä!
* Seuruu on ollu kivaa jopa käskytettynä cheeky
* Z on onnistunu kans ihan kivasti käskytettynä..joskus tulee pieniä virheitä, mutta pääasiassa kiva
* Luoksetulossa onkin ollu isoja ongelmia silloin kun on käskyttäjä eli E lähtee käsky sanasta. Tänään tehtiin sitten vahvistuksia eli kun kuului käsky odotutin hetken ja vapautinkin taakse. Huomenna se tietty lähtee taakse kun kutsun...jippiii wink
* Ruutu on menny kivasti. Välillä hiukan ihmettelyä merkiltä lähtiessä, mutta kun saa ruudun silmiinsä vauhti kasvaa. Oon käskeny suoraan maahan, joten se saattaa olla huomenna se sudenkuoppa..
* Ohjattu...jaaaaa-a! Välillä aivan kympillä ja välillä E kekkailee kaikkea kivaa esim. ooo, tuolla on muitakin kapuloita..tuon kaikki...vienkin liikkurille...ooh, munhan pitikin mennä ensin merkille... Katsotaan siis mitä tapahtuu huomenna. Tuleeko kapula suoraan mulle, liikkurille vai merkille. Vai keksiikö E jonkun muun jutun..
* Metallihyppy on ollu kiva, mutta vauhti on sika hidas.
* Tunnari on menny muutaman kerran väärin, mutta nyt pitäis tulla. Voipi tässäkin käydä jotain.
* Kaket on ollu ihan rikki. E ei ole noussut istumaan vaan tarjoaa jatkuvasti seisomista. Oon naksutellu sille asentoja ja huomenna sitten nähdään mikä on päällimäisenä mielessä.

Entäs sitten minä? Jännittää sikana ja toivonkin, että saan oman pollani pysymään kasassa tapahtui mitä vaan! Asenne vaan kohdilleen niin kyllä se taas sieltä tulee yes