Linjalassa Pekan avustuksella käytiin reenailemassa. Kiitos taas avusta :o)

Röllin kanssa voittaja
* Seuraaminen oli alussa hiukan löyhään,mutta Rölli paransi loppua kohti upeasti :o)
* Liikkeestä istuminen sujuu kunhan mä vaan otan rauhassa...hih!
* Luoksetulossa seisominen ihan jumalaisesti seinään ;o) maahanmenoa ei olla hirveästi vielä otettu, mutta hyvinhän sekin meni. Mahti sonni hei muu muu!
* Rrrrruuutuuuuu...huiii, että mua pelotti ottaa se kisamaisesti. Tyytyväisenä olin kuitenkin pannut merkille, että Rölli katseli koko ajan kaikkien muitten liikkeitten aikana ruutua. Lähetin Röllin ruutuun ja se sinkosi itsensä sellaseen vauhtiin, että meinas paniikki tulla. Huusin "stop" ja Rölli käänty ilmassa ympäri mua päin ja samantien karjasin "maahan" ja Rölli tippui. Seuraamiskaaviossa se oli kuitenkin kurkotellut mun perään, mutta kyynärät maassa. Sivulle tulo upeasti. Tän jälkeen mulla on oikeasti olo niin kuin olisin voittanut jotkut kisat! Eka kerran tehtiin siis käskytyksellä ja koko liike alusta loppuun asti.....aaaahhhhhhh! Hieno poika! Itkettää kun se toimi noin älyttttttömän mielettömän hyvin :oD
* Hyppynouto toimii kunhan tämä mammukka heittää jotensakin sinne minne pitää ;o)
* Metallinouto toimii! Röllistä on kehittynyt noutohullu mitsukka niin kuin äidistään! JES!
* Tunnari nyt ei kyllä vielä toimi muitten noutojen jälkeen, koska Rölli vaan menee kapuloille ja ottaa ekan. Tehtiin siis muutama haisuttelu harjoitus. Röllin pitää oppia haistelemaan "etsi" käskyllä.
* Kaukoissa toimii toinen sarja, mutta toinen on vielä sohva vaiheessa ;o)
Siis häh, oliko se taas jo siinä? Voi apua! Rölli mä rrrrrakastan sua pikku koiraseni :o)))

Hulan kanssa luoksetulo, ruutu, ohjattu, tunnari, kaukot
* Luoksetulo toimiii! :o) Sika upeat pysäykset. Mun pitää olla ite tarkkana, et annan käskyt tarpeeksi ajoissa!
* Ruutu vasemmalle tosi hyvin! Tehtiin kisamaisesti koko liike. Muutama kerta palkalla lopuksi.
* Ohjattu ensin oikealle...aivan mieltsin hyvin. Vasemmalle ei sitten mennytkään. Jouduin auttamaan ja otettiin lopuksi kerran vasemmalle ja se toimi. Nyt oon hiukan äimän käkenä, koska vasemmalle menee jos tehdään se ekana. Jos kuitenkin tehdään oikea ensin ni vasen ei toimi...voi gräääh!
* Tunnari tehtiin todella vaikeasti ja kaikenmaaliman häiriö tötteröitä yms joka puolella ja Hula teki niin ku kympillä. Upea mamma!
* Kaukot toimii pitkästä matkasta upeasti. Taitava tyttö!
Voi miten innoissaan Hula tekee se niin rakastaa tokoa. Mikään muu ei ole sen mielestä ihanampaa. Katotaan nyt miten käy astutuksen kanssa, mutta kisatauko on paikallaan kuiteskii!

Molempien kanssa tein liikkeet vielä palkaten lopuksi. Meillä on toiminut se Lentsun tyyli eli ensin tehdään kisamainen harjoitus ja sitten palkan kanssa. Eihän kisoissakaan saa sillä ekalla kerralla palkkaa...

417624.jpg