Voi jestas mun kanssa! Mä en vaan jotenki saa kirjotettua tänne jokasta treeniä. Valmennusrenkaanleirin jälkeen oon tehny sekä Hulalla että Röllillä aina ensin EVL:n palkatta läpi joka kerta muutetussa järkässä ja sen jälkeen vahvistellu joitain tiettyjä kohtia. Mä oon huomannu, että varsinkin merkki, ruutu ja ohjattu on parantunu todella paljon molemmilla. Hulan ilme ja mun fiilis on parantunu idarissa. Rölli on rauhottunu idarissa ja molemmat on tehny joka kerta oikein kaikki asennot. Luoksetulon seisominen pikkasen venähtää tällä tyylillä, mutta alkaa sekin parantua. Mä oon oikeesti TODELLA positiivisesti yllättyny kuinka paljon parannusta tällä tyylillä on saanu kokonaisuuteen!!!

Mä olin muutaman päivän reissussa eli äiskän kanssa Tukholmassa ILMAN KOIRIA! Tuntu mukavalta pitkästä aikaa viettää aikaa ihmisten kanssa. Tuli tavattua aivan upeita ihmisiä kyseisellä reissulla. Tänä aamuna tultiin botskilla Hesaan ja heti Miksuun päästyä kouluttamaan ja vetäsin joka koiralla oman luokkansa läpitte. Rölli toimi aivan uskomattoman upeasti. Se oikeesti keskitty 200%. Tää oli sen parhaita kokonaisuuksia ikinä! Hula oli hyvä, mutta pikkasen liian innokas ja tahto heittää rinkiä ja haukahdella. Eca pikku ukko teki muut hienosti, mutta se liikkeestä seisominen on vielä vaiheessa. Se tapsuttelee liikaa takaperin...jooo-o luitte oikein. Mä kun sanon sille "stop" se ensin pyssää ja lähtee samantien peruuttamaan..kääk! Noh, ei olla onnex menossa kokeisiin vielä. Nyt on todella hjuva fiilis

 

kuva: Karita Koskelainen